Újranyitott a BKK két repülőtéri ügyfélszolgálata
A reptéri utasforgalom várható növekedésére való tekintettel újra kinyitott a BKK két ügyfélszolgálata a Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren. Mától tehát ügyfeleink már személyesen is érdeklődhetnek a BKK által nyújtott fővárosi közösségi közlekedési szolgáltatásokról, és a közlekedési szolgáltatás igénybe vételéhez szükséges jegyeket, bérleteket is megvásárolhatják a repülőtéren.
A reptéri ügyfélszolgálatok korábbi nyitvatartásuk szerint – a 2A terminálon mindennap 8 és 22, a 2B terminálon 9 és 21 óra között – állnak az ügyfelek rendelkezésére. Jegyet, bérletet az ügyfélközpontokon, és a pénztárakon kívül mintegy 370, 0-24 óráig működő, kártyás fizetési lehetőséget is biztosító automatából vásárolhatnak, amelyek közül nyolc a repülőtéren található.
A legbiztonságosabb és legkényelmesebb választás a Közlekedési mobiljegy alkalmazás, amelyben számos népszerű jegy-, bérlettípus elérhető (részletek: bkk.hu/mobiljegy). Az Önhöz legközelebb eső értékesítési pontot a BKK térképes keresőfelületén találja meg: bkk.hu/pontkereso.