A versenylegenda Andy Wallace és a Bugatti Boldie
AMIKOR A SORSOK KERESZTEZIK AZ UTAKAT
A versenyautó nagyszerűsége terén Andy Wallace fényes pályafutása ragyogó jelzőfényként tűnik fel. A Le Mans-i 24 órás, a 24 órás daytonai és a 12 órás sebringi hármas koronát megnyerő emberek nagyon válogatott csoportjának tagjaként a Bugatti Pilote Officiel vezető szerepéig Andy utazása rendkívüli volt. . Ám megingathatatlan elhivatottsága és páratlan szakértelme tette őt a Bugatti tökéletes teljesítményre törekvésének kulcsfontosságú részévé, biztosítva, hogy a márka mindig az autógyártás csúcsán legyen.
Az állóképességi versenyek arénájában nevelkedett Andy gyorsaság és precizitás iránti szenvedélye a világ legnagyobb kihívást jelentő pályáin kovácsolódott, ami hozzájárult ahhoz, hogy a történelem egyik legelismertebb versenyzője legyen. 2022-ben még a Sebring Hírességek Csarnokába is bekerült, olyan igazán legendás nevek mellé, mint Fangio, Stirling Moss és Dan Gurney.
De Andy nem csak hagyott örök nyomot a motorsportok történetében; a Bugattival is kovácsolt örökséget. Andy 2011-ben Pilote Officielként csatlakozott a márkához, és zökkenőmentesen ment át a hipersportautók birodalmába. „Amikor abbahagytam a versenyzést, attól tartottam, hogy hiányozni fog az adrenalin a pályán és az igazán figyelemre méltó gépek volánja mögött, de hamar rájöttem, hogy olyan utazásra indultam, amilyennek még soha nem volt tanúja országúti autókkal. . A Bugattinak köszönhetően gyorsan újra kapcsolódtam a versenyautó-teljesítmény izgalmához” – mondta. 2019-ben pedig Andy beállította a márka harmadik sebességi világrekordját, amikor a Chiron Super Sport 300+1-et 300 mph-nál nagyobb sebességre irányította – ez volt az első alkalom, hogy sorozatgyártású autóban áttörték a korlátot.
Andy döntő szerepet játszott a Bugatti jövőjének kialakításában attól a pillanattól kezdve, hogy belépett a világába. Tehetsége és több éves szakértelme felbecsülhetetlen értékű volt az olyan ikonikus modellek kifejlesztésében, mint a Chiron2, de a kocsiból készült modellek, például a Divo3 és a Centodieci4 fejlesztésében is, új magasságokba emelve a teljesítmény és a tervezés határait, és megalkotva a világ legfejlettebb hipersportautóit.
Az extrém nagy sebességekkel, éles kanyarokkal, a versenyszerű vezetésből adódó fizikai és mentális korlátokkal kapcsolatos tapasztalatai, valamint a nagynyomású versenykörnyezet biztonsági szempontjainak tudatában szerzett tapasztalata óriási szakértelem, amelyet a Bugatti Bolide5 fejlesztőcsapata kihasznált. De e figyelemre méltó tulajdonságok mellett Andy szenvedélye és eltökéltsége, valamint a kiválóság iránti könyörtelen törekvése is hozzájárult a Bolide fejlődéséhez, olyan programot alakítva ki, amelyet úgy csiszoltak ki, hogy csak a legjobbat kínálja a modern kor számára. Bugatti csak pályás autó.
„Minden Bugatti autó a maga módján egyedi. Abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy nem csak vezethetem ezeket a lélegzetelállító autókat, hanem a világ legjobb mérnökeivel is együtt dolgozhattam, segítve a mérnöki optimalizálást a programokon, amelyeken dolgoztunk. tovább” – folytatja Andy. De a Bolide nagyon különleges számomra; egyszerűen semmihez sem hasonlítható – egy igazi Bugatti remekmű, amely visszavezetett a versenyéletem során tapasztalt legizgalmasabb érzelmekhez és érzésekhez.”
Paul Ricard 2019-es esőáztatta pályájától a tavalyi Le Mans-i megszentelt pályáig Andy nagy sebességű, nagy teljesítményű vezetési tapasztalata a világ dinamikus versenypályáin alapvető és egyedülálló alapot jelentett a Bugatti Bolide számára. mérnöki csapata az autó fejlesztésének és tesztelésének előrehaladtával, segítve annak biztosítását, hogy a Bolide minden aspektusa hű maradjon a márka motorsport-örökségéhez és Ettore filozófiájához: „Ha összehasonlítható, akkor már nem Bugatti”.
A két versenylegendából álló epikus utazás következő szakasza pedig már látható, amikor Andy a Bolide volánja mögé ül, hogy felszabadítsa a teljes pályás versenyzési törzskönyvét az utolsó tesztre, mielőtt a gyártás megkezdődik az Atelierben. Molsheim.