Vezetőváltás az MG Motor Hungary élén
Az MG Motor Hungary 2022 szeptemberében kezdte meg a brit hagyományokkal rendelkező MG márkajelzésű gépkocsik hivatalos értékesítését hazánkban. Az elmúlt 8 és fél hónap alatt közel 900 autó került hazai forgalomba. A sikeres márkabevezetés után az MG Motor Hungary márkaigazgatói feladatait – a széleskörű autópiaci tapasztalatokkal rendelkező – Szabó Csaba veszi át Markó Zoltántól, aki a továbbiakban a Duna Autó Cégcsoporton belül üzletfejlesztési igazgatói pozícióban folytatja pályafutását.
Az MG Motor Hungary 2022 szeptember közepén két modellel (MG ZS és MG EHS) megkezdte az értékesítést az országos lefedettséget biztosító, 22 tagú márkakereskedői hálózatban. A kínálat a kezdeti két modellről mostanra négyre bővült: januárban a C-SUV szegmensbe tartozó – mind családi, mind céges autónak is kiváló – benzines MG HS modellel, amit márciusban az első tisztán elektromos, sportosan elegáns MG4 modell bemutatása követett. A piac pozitívan fogadta az MG járműveket, amelyekben a kiváló minőség, az innovatív technológia és a gazdag felszereltség vonzó árképzéssel párosul. Az eddig értékesített közel 900 MG túlnyomó részét az MG ZS modell teszi ki, mely szegmensén belüli a 4. legkelendőbb autó, megközelítőleg 5,5%-os részesedéssel. Az idén még két új elektromos modell kerül bevezetésre, amelyek ötvözik a fejlett technológiát, az elegáns dizájnt és a megfizethetőséget – a fenntarthatóság felé mutató vásárlói igényeknek megfelelve.
Szabó Csaba az autóiparban eltöltött több évtizedes, széleskörű tapasztalattal és szakértői szemlélettel érkezik az MG Motor Hungary csapatának élére. A fogyasztói trendek és a piaci dinamika mélyreható ismerete fontos szerepet fog játszani abban, hogy tovább erősítse az MG pozícióját, növelje a márka ismertségét és piaci részesedését a hazai járműpiacon.
A vezetőváltás kapcsán Ormos Péter, a Duna Autó cégcsoport vezérigazgatója elmondta: „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy az MG hivatalos bevezetése óta folyamatosan növeljük piaci részesedésünket és eredményesen építjük a brandet a hazai piacon. Köszönjük ügyfeleinknek és partnereinknek a bizalmat és a támogatást, amelyek lehetővé tették számunkra, hogy sikeresen bevezessük az MG márkát Magyarországon.
Szabó Csaba márkaigazgatóként – eddigi értékes iparági tapasztalataira alapozva -, a kereskedelem, kommunikáció és vevőszolgálat területeit összehangolva vezeti az importőri tevékenységet, az MG növekedési stratégiájának megvalósítása érdekében. Markó Zoltán üzletfejlesztési igazgatóként a Duna Autó Cégcsoport üzleti növekedésének irányításáért és a stratégiai célkitűzések megvalósításáért lesz felelős. Mivel az autókereskedelmi piac változásai rengeteg új lehetőséget teremtenek, mindkét kinevezés kulcsfontosságú annak érdekében, hogy tovább erősítsük pozíciónkat az autókereskedelmi szektorban.”
Az MG Motor Hungary továbbra is elkötelezett a fejlődés és a folyamatos fejlesztés mellett. A vállalat tervei között szerepel az importőri csapat bővítése, csakúgy, mint a márkakereskedői hálózat és a termékpaletta további szélesítése.