Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Volkswagen bemutatja új I.D.CROZZ tanulmányát

Posted on 2017.09.13. By AztaCARom

Már pereg a visszaszámlálás az elektromos mobilitás áttöréséig, amiben a 2020-as év hozhatja el a döntő fordulatot. A Volkswagen Személyautók ugyanis innovatív elektromos gépkocsik – mint az I.D.2, az I.D.BUZZ3 és az I.D.CROZZ – új generációjának fejlesztésével kívánja gyorsítani az új korszak beköszöntét. Dr. Herbert Diess, a Volkswagen Személyautók igazgatótanácsának elnöke a Volkswagen Group Night kapcsán így fogalmazott: „Feladatunk sokak számára elérhetővé tenni a modern technikát, ami különösen is igaz a technikai áttörés idején. Egy dolog világos: a jövő Golfjának továbbra is vérbeli Volkswagennek, azaz „népautónak” kell maradnia!”
 
Immár hagyományosan a Frankfurti Nemzetközi Autószalon (IAA) előestéje teljes egészében a Volkswagen Csoport rendezvénye, s ezzel az iránymutató újdonságok jegyében telik. A Volkswagen Személyautók ez alkalomból tartja I.D.CROZZ újdonságának világpremierjét. Az elektromos hajtásrendszerű, továbbfejlesztett tanulmánymodell a márka azon elektromos termékoffenzívájának része, amely – először három újdonsággal – 2020-tól kezdődően bővíti a Volkswagen palettáját. Az I.D.CROZZ a SUV-modellek és a négyajtós kupék alkotta crossover-tanulmány, amelyet a sorozatgyártás felé haladva fejlesztettek tovább. Ezt egyebek mellett a Hibiszkuszvörös metál árnyalatú koncepciómodell elejének és hátuljának különböző átdolgozott dizájnelemei is jelzik. Széles motorházfedelével, letisztult kontúrok határolta sárvédőivel és fényes fekete tetőfelületével az I.D.CROZZ erőteljes és férfias benyomást kelt. Feltűnő és karakteres LED-technikájú fényszórói formavilágukkal szintén a sorozatgyártás irányába mutatnak, miközben semmi mással össze nem téveszthető fénygrafika jellemzi őket.
 
Ugyancsak továbbfejlesztették a tervezők a felszereltségében is megújult utasteret, amely – mint valódi Open Space – kiemelkedő térkínálatával és széles körben variálható üléskoncepciójával bizonyul vonzónak. Az I.D.CROZZ nem rendelkezik B-oszloppal, így nagyméretű, oldalirányban nyíló, illetve tolóajtói egyaránt különösen széles nyílást tesznek szabaddá, problémamentesen lehetővé téve akár egy cross-kerékpár szállítását is.
 
Az utastér a környezeti viszonyoktól függetlenül, mindvégig tiszta levegőjéről a Volkswagen új fejlesztésű CleanAir rendszere gondoskodik, amelynek menüje az utastér légminőségéről, illetve a rendszer pillanatnyi működéséről is tájékoztat. Az I.D.CROZZ emellett új hangasszisztenssel is szolgál, akár hangvezérléssel is lehetővé téve az ajtók nyitását és zárását. A teljesen automatizált vezetés I.D. Pilot üzemmódja ugyancsak szóbeli instrukciókkal is aktiválható.
 
Az I.D.CROZZ interaktív koncepció révén született, nulla károsanyag-kibocsátású, sportos és sokoldalú modell, amelynek elektromos 4MOTION összkerékhajtása a műutaktól távol éppoly meggyőző, mint mostoha időjárási viszonyok közepette. Az első és a hátsó tengelyt egy-egy elektromos motor hajtja, az erőátvitel feladatát pedig úgynevezett „elektromos kardántengely” látja el. A 225 kW rendszerteljesítményű, 180 kilométer/óra végsebességű SUV-modell egy akkumulátor-töltéssel akár 500 kilométert (NEFZ) is megtehet. Nagyteljesítményű akkumulátora a gyorstöltő berendezéssel már 30 perc alatt kapacitása 80 százalékáig feltölthető.
 
A jármű közepén elhelyezett akkumulátor, valamint az első és a hátsó motor ideális tömegeloszlást biztosít, ami az I.D.CROZZ már a Golf GTI szintjét idéző irányíthatósági tulajdonságaiban is megmutatkozik. Nagyban hozzájárul ehhez az elektronikus csillapítás-szabályzással működő futómű, az új tervezésű, többkaros hátsó felfüggesztések, illetve az ugyancsak új fejlesztésű MacPherson-rugóstagok.
 
Az I.D. család jövőbeni generációja a Volkswagen modellprogramját bővíti majd. Már 2020-ban megjelenik a Golf piaci szegmensében a tisztán elektromos hajtásrendszerű, kompakt négyajtós I.D., illetve vele egyidejűleg az SUV-kategóriában a modern I.D.CROZZ. 2022-ben a legendás Volkswagen Bulli új interpretációjaként érkezik a piacra az I.D.BUZZ. Mindhárom tanulmány konstrukciós jellemzője a közös műszaki alapként kifejlesztett, teljes egészében új fejlesztésű elektromos architektúra (All New Electric Architecture), illetve a teljesen újszerű avantgárd dizájn. További jellemzőik a károsanyag-kibocsátás nélküli, akár 600 kilométeres hatótáv, a bőséges térkínálat, a kompakt külső méretek, valamint a kijelző- és kezelőelemek teljes egészében digitalizált kivitele. Mindezeken túl a gyors szoftverfrissítéseket és fejlesztéseket lehetővé tévő, új és innovatív „vw.OS” operációs rendszer – az okostelefonoknál már megszokott frissítésekhez hasonlóan – az I.D. család minden tagját támogatja majd.

1 I.D.CROZZ  – E tanulmánymodell nem kapható kereskedelmi forgalomban, így nem tartozik az 1999/94/EG irányelv hatálya alá.
2 I.D. – E tanulmánymodell nem kapható kereskedelmi forgalomban, így nem tartozik az 1999/94/EG irányelv hatálya alá.
3 I.D.BUZZ – E tanulmánymodell nem kapható kereskedelmi forgalomban, így nem tartozik az 1999/94/EG irányelv hatálya alá.
Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Dr. Herbert Diess, I.D CROZZ, I.D.BUZZ, SUV, volkswagen, Volkswagen I.D CROZZ

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Seat főszereplői a Volkswagen Csoport előrendezvényén Frankfurtban
Next Post: A Ford a Circuit of the Americas pályán küzd tovább a Hosszútávú Világbajnokság első helyezéséért

Kapcsolódó cikkek

  • Többségi tulajdonrészt szerez az Iniciál Autóházban az AutoWallis Hírek
  • A vártnál sokkal korábban érkezhet a Toyota szilárdtest-akkumulátoros technológiája Bemutató
  • Egy nap alatt, négy keréken Ctrl+C - Ctrl+V
  • Február elején indul az AMTS nyereményautó-építés a Westendben Hírek
  • Az EU-hoz képest Magyarországon kisebb mértékben csökkent a téli gumik forgalma Ctrl+C - Ctrl+V
  • Folyamatosan állnak forgalomba a hazai gyártású IC+ kocsik Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. június
hKscpsv
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« máj    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Így ne legyünk vezetők
  • Nem is gondolnánk, mennyi információt rejthet egy csepp vér
  • A Manó Könyvek könyvheti újdonságai és programjai
  • A lisztérzékenység több, mint egy divathóbort
  • Új technológiák forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát
  • „This is the land of Audi”
  • Van képünk hozzá (23.06.05.) –  Egyedi Leclerc bukó és overál
  • A három szabadedzés és az időmérő után a futamot is behúzta Verstappen
  • Van képünk hozzá (23.06.04.) –  Toyota Yaris
  • Verstappen az időmérőt is simán behúzta
  • Horvátországban természeti katasztrófák előrejelzésére kifejlesztett rendszert vezetnek be a teszteket követően
  • A sikeres tesztidőszak után újabb kétszáz budapesti kukára kerül fedő a madarak miatt
  • Kiiktatta irányítóját egy MI-vezérelt drón egy teszt során
  • Újabb kategóriában ért el elsöprő tesztgyőzelmet a Cybex
  • Hosszú szünet után folytatódik a gravitációs hullámok tesztelése/megfigyelése
  • Újabb termékek árát csökkentette a PENNY
  • Egészéges sütést kínál a Sage legújabb minisütője
  • Fellendülésre számíthatnak a házhoz szállító éttermek
  • A 2. a 42 Restaurant
  • Májusban csökkentek a globális élelmiszerárak
  • A Ssangyong Rextonnal is megismerkedtek
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • E-Tech Renault Captur
  • Rextonról röviden
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • Az új Yadea F200 robogót a Porschével tervezték? Bemutató
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT