Wayne Griffiths a CUPRA kormánykerekénél

  • A SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke a CUPRA ügyvezető igazgatói  tisztségét  is betölti
  • Az új  márka kialakította új szervezeti felépítését
  • Luca de Meo vezeti  a CUPRA új  igazgató tanácsát
  • A CUPRA érétkesítés 40 %-kal emelkedett 2018-ban


A CUPRA  tovább folytatja önálló  útjának kialakítását 2018. februári születését követően. A saját egyéniséggel rendelkező, és a  legigényesebb motorsport kedvelők  meghódítására alkotott márka teljes gőzzel halad előre  első évének végső szakaszában.

A SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnökét, Wayne Griffiths-t  eddigi megbízatása mellett kinevezték a CUPRA ügyvezető igazgatójává. Mostantól Wayne Griffiths vezeti az autós szakértők azon csapatát, amelyik azon dolgozik, hogy az egyedi és teljesítmény orientált márka identitását bemutassa a különleges autókat kereső embereknek. 

Az igazgató tanácsot Luca de Meo, a SEAT elnöke vezeti, míg a CUPRA igazgató tanácsának  további négy tagja a SEAT pénzügyekért felelős alelnöke, Holger Kintscher, a SEAT kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke, Matthias Rabe, a SEAT jogi szolgálatáért és igazgatásért felelős alelnöke, Luis Comas, illetve a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffith lett.

Wayne Griffith azt hangsúlyozta, hogy a „CUPRA egyet jelent a magas színvonallal és az egyediséggel, ezt a márkát az autók olyan szerelmesei  azoknak alkották, akik szenvedéllyel közelítenek azok formavilágához, a sportosságához és a kiváló teljesítményéhez.  A CUPRA  felülmúlja minden várakozásunkat, és az a szándékunk, hogy megerősítsük ezt a kiváló márkát, amelyik még a legigényesebb  autókedvelőket is meghódítja. Eljött az ideje annak, hogy a CUPRA-val  teljes sebességre  kapcsoljunk.”

Megszületését követően a CUPRA-nak kevés idő kellett  ahhoz, hogy rendkívül sikeresnek bizonyuljon. A CUPRA értékesítés 2018-ban 40 %-kal nőtt a megelőző évvel összehasonlítva, és az eladott mennyiség elérte a 14 400 darabot. Wayne Griffiths ezzel kapcsolatban hozzátette, hogy „ezek az eredmények egyértelműen tükrözik a márka piaci népszerűségét. Célunk az, hogy az elkövetkező három-öt esztendőben megkétszerezzük  az értékesítést.”

A márka közelmúltban bemutatott újdonsága a  CUPRA Ateca volt, amely teljeskörűen bemutatja a márka értékeit. Ezt a gépkocsit szenvedélyes mérnökök és formatervezők alkották, és azok fejlesztették ki, akik értékelik az apró részleteket, a kifinomultságot és a sportos teljesítményt.

A CUPRA Ateca erős és sportos szabadidő autó, aminek nincsen párja saját kategóriájában,  és tökéletesen alkalmazkodik az ügyfelek igényeihez. A márka európai SEAT márkakereskedőinél külön CUPRA bemutatótermeket alakított ki, ahol a vásárlók megismerkedhetnek az új modellel és a CUPRA világával.   

Szervezeti felépítésének végleges kialakítása után, a CUPRA  önálló szervezeti egységgé válik, melynél folyamatosan építik a márkát, és elkötelezett munkatársakkal erősítik meg a csapatot.  Ehhez egy saját márkakereskedői hálózat is társul, amelyek megkezdték a CUPRA Ateca értékesítését, és  a jövőben kibővített termék kínálattal jelentkeznek.