Az idei CES-en látták – Yadea elektromos motorkerékpárok Sanghajból

Noha nem hallottál a Yadea-ról, a robogó, az e-kerékpár és az elektromos motorkerékpár-gyártó Ázsia egyik legnagyobb. Néhány új modellt mutatott be az EICMA-ban tavaly novemberben, és debütált az Egyesült Államokban a CES-en.

A Yadea robogókat is értékesít, és megkérdezték, beszélhetek-e inkább a robogókról, de én nagyon kedveltem a motorkerékpárokat. Eddig egy kereskedőjük van az Egyesült Államokban, Los Angelesben, de a vállalat továbbra is az USA DOT tanúsításán dolgozik, amelyet várhatóan áprilisig megszereznek.

„A Yadea globális vezető szerepet játszik az elektromos kétkerekű járművek fejlesztésében és gyártásában, beleértve az elektromos motorkerékpárokat, az elektromos mopedeket, az elektromos kerékpárokat és az elektromos robogókat” – mondja a cég. „A mai napig a Yadea több mint 90 országban 60 millió felhasználónak értékesített termékeket, és világszerte 40 000 + kiskereskedő hálózattal rendelkezik.”
De csak most kezdődik az Egyesült Államokban. Az északi csarnok zsúfolt padlóterületén Yadea eldobta: 10 kW-os motorkerékpár, 1500 W-os összecsukható robogó, háromkerekű álló robogó, és egy összecsukható elektromos kerékpár állítólagos 56 mérföldes távolsággal.

Érdeklődésünk elsősorban a Keeness elektromos motorkerékpár iránt volt, amelynek 13,4 lóerő van, 207 lb-ft villamos motor, amely négy másodperc alatt 32 mph-ra és 62 mph legnagyobb sebességre rakétaként emeli. Oké, nem a Ducati Panigale V4 számok. A Keeness ekvivalens belső égésű motorkerékpárokkal versenyez körülbelül 125 cm3-es tartományban. Alig 75 mérföldre megy egy díj. Ez jó kerékpár lenne ingázáshoz munka vagy iskola felé. Szépen stílusú, és kedvező árú lehet, bár az árakat még nem határozták meg.

autoweek & google fordító