Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

1,8 literes hibrid hajtáslánccal bővül a Corolla Cross kínálat

Posted on 2023.02.01.2023.01.31. By AztaCARom

A Corolla Cross 2,0 literes öntöltő hibrid elektromos hajtáslánccal szerelt változatának sikeres piaci bevezetése után a Toyota úgy döntött, hogy az a világ legfejlettebb, ötödik generációs hibrid hajtásláncának 1,8 literes változatával bővíti a modell kínálatát. A hamarosan a modellfrissített ötajtós, kombi és szedán Corolla modellekben is bemutatkozó új hajtáslánccal szerelt Corolla Cross márciustól lesz rendelhető, az első darabok pedig már nyár elején megérkeznek majd a márkakereskedésekbe.

A Corolla Cross 2022 októberi bemutatása óta elérhető 2,0 literes rendszerhez hasonlóan ez az új verzió is a Toyota piacvezető hibrid technológiájának ötödik generációját használja. Az új 1,8 literes modell egy szélesebb piac számára teszi elérhetővé a Corolla Crosst, tökéletes egyensúlyt kínálva a hatékonyság és a teljesítmény között, párosítva a Toyota hibrid rendszerének megfizethetőségével és megbízhatóságával. A Toyota öntöltő hibrid technológiájának folyamatos fejlesztése 140 lóerős (103 kW) teljesítményt tesz lehetővé az 1,8 literes hajtáslánc esetében, amelynek köszönhetően 9,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára az autó. Ez a teljesítmény alacsony széndioxid-kibocsátással párosul – a modell műszaki adatai szerint ez 112-121 g/km (WLTP kombinált ciklus). A hatékonyságot az biztosítja, hogy a rendszer a vezetési körülményeknek és a vezető stílusának megfelelően lehetőség szerint a zéró károsanyag-kibocsátású, tisztán elektromos (EV) üzemmódot használja.

A műszaki fejlesztések nem korlátozódnak az erő és a hatékonyság egyensúlyára. A felhasználók a fokozott vezetési élményt is értékelni fogják, amit a gázpedál használata és az autó reakcióinak szorosabb kapcsolata eredményez. A teljesítmény egyenletes, kiszámítható és jól kezelhető, így minden úton magabiztosabb vezetést tesz lehetővé.

Az 1,8 literes modell ugyanazt a GA-C platformot használja, mint a 2,0 literes verzió. A fő különbség az, hogy a multilink, kettős keresztlengőkaros hátsó felfüggesztés helyét a nagy merevségű csatolt lengőkaros szerkezetek veszik át – ez nagyobb csomagteret tesz lehetővé (+37 liter). Az első felfüggesztések változatlanok maradnak.

A Corolla Cross többet kínál a mindennapi praktikumnál, kielégítve a mai vásárlók igényeit, akik útközben is kapcsolatban szeretnének maradni. A legújabb Toyota Smart Connect multimédiás rendszerrel van felszerelve, amely 10,5” központi érintőképernyővel és nagyfelbontású grafikával kápráztat el. Az új, gyorsabb processzorral a legújabb nagyfelbontású, 10,5” érintőképernyős multimédiás információs rendszer vezeték nélküli Apple CarPlay és vezetékes Android Auto csatlakozást, valamint Toyota Smart Connect csomagot kínál.

Az ügyfelek most megtapasztalhatják a felhő alapú navigáció, az élő közúti eseményekkel kapcsolatos információk, a hangvezérlés és az over-the-air, azaz online, vezetéknélküli frissítések nyújtotta kényelmet. Ezenkívül a MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásai között megtalálhatók a vezetési elemzés, az autó keresése és még a távvezérlés funkció is, amellyel például a klímát lehet távolról aktiválni, vagy az ajtókat lehet nyitni és zárni.

Mint mindig, a biztonság az elsődleges szempont. A Corolla Cross T-Mate rendszerrel van felszerelve, amely a legújabb generációs Toyota Safety Sense csomagot kombinálja más aktív vezetési és parkolást segítő rendszerekkel, hogy ne csak megkönnyítse és biztonságosabbá tegye a vezetést, hanem megvédje a járműben ülőket és a többi közlekedőt is a különféle veszélyektől.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:1.8, 1.8 literes hibrid, Corolla Cross, Toyota Corolla Cross

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Mától már csak az új éves autópálya-matricák érvényesek
Next Post: Gázolás miatt lezárták az 55-ös utat Mórahalom közelében (FRISSÍTVE!)

Kapcsolódó cikkek

  • Motoros balesetben halt meg a legenda Ken Block Ctrl+C - Ctrl+V
  • Vásárolj időben BKK diákbérletet biztonságosan, akár a mobilodon Ctrl+C - Ctrl+V
  • Rendkívüli járatok és sűrűbb közösségi közlekedés Ctrl+C - Ctrl+V
  • Crucible Bemutató
  • Jaguar Classic E-type 60 kollekció Bemutató
  • Baleset miatt nagy a torlódás az M0-s és az M31-es csomópontjánál Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • SHAZAM!
  • Lassuljunk bele a tavaszba!
  • Országos rendezvénysorozattal ünnepel a harmincéves magyar IQ-klub
  • A magyarok 26 százaléka rossznak ítéli meg a saját mentális egészségét
  • GBD-H2000 – Polar™ algoritmusok, könnyebb súly és még sok más
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT