Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

2023-as Honda Forza 350 váza, felfüggesztése

Posted on 2022.11.13.2022.11.10. By AztaCARom
  • Rövid tengelytáv és hegyes villaszög
  • Kompakt felépítés ideális ülésmagassággal társítva
  • 15”-os átmérőjű első és 14-es hátsó, öntött alumínium felni

Erős, mégis könnyű acélcsőváz biztosítja a Forza 350 megnyugtató stabilitását. Remek egyenesfutásában nagy szerepe van az 1510 mm-es tengelytávnak, a fordulékonyság pedig az átgondolt geometria számlájára írható – a villaszög 26,5°, az utánfutás 89 mm. Fontos változás, hogy – a hatékonyabb hűtés érdekében – az üzemanyagtartály elé rögzítették a radiátort, míg az akkumulátor a tank és a nyereg alatti csomagtér között található, hogy minél ideálisabb legyen a súlyelosztás. A nagyobb erőforrás dacára a Forza menetkész tömege nem változott, továbbra is 186 kg.

A 780 mm-es nyeregmagasság, valamint a természetes, felegyenesedett üléshelyzet garantálja, hogy a Forzáról remekül átlátható a forgalom és a vezetőt is könnyen észreveszi a többi közlekedő. Visszapillantókkal együtt 860 mm a motor teljes szélessége, míg a 755 mm széles kormány alatt 580 mm-es első idom védi a vezetőt a menetszéltől. Ez a karcsú felépítés előrevetíti, hogy a legnagyobb torlódásokon is pillanatok alatt áthámozhatja magát a Forza vezetője.

A masszív, 33 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópokhoz 5 fokozatban állítható előfeszítésű hátsó rugóstagokat társítottak a Honda mérnökei, ezeken támaszkodik meg az egy darabból álló, alumínium lengővilla.

A Forza 350 alumíniumból öntött kerekein 120/70 R15, illetve 140/70 R14 méretű abroncsok feszülnek, ezek méretükből és sajátos anyagkeverékükből fakadóan változékony időjárási körülmények között is kiemelkedő tapadást és menetkomfortot nyújtanak. Szintén kiváló a fékhatás is, elvégre kétcsatornás blokkolásgátlóval kiegészített, elöl 256, hátul pedig 240 mm átmérőjű tárcsák emésztik fel a mozgási energiát, tehát csúszós útburkolaton is biztonságosan lassíthat a pilóta.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Motor Tags:2023-as Forza 350, 2023-as Honda Forza 350, bemutató, Forza 350, Honda, Honda Forza, Honda Forza 350, nagytestű robogó, premier, robogó

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A legújabb CL500 kiegészítők
Next Post: A Concept EQT Marco Polo első kitekintést nyújt egy teljes értékű mikro-kempingre

Kapcsolódó cikkek

  • Az új Octavia Scout Bemutató
  • Kiss Norbi győzni akar a Hungaroringen Ctrl+C - Ctrl+V
  • Dakar-előkészületek a tervek szerint Ctrl+C - Ctrl+V
  • Több mint kétmilliárd forintból épül kerékpárút Mezőhegyesen Hírek
  • Másodfokú figyelmeztetést is kiadtak az ónos eső veszélye miatt Hírek
  • EQS bevezetés két modellel Bemutató

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • A Sandberg bemutatta legújabb dokkolóállomását
  • Kukucs könyvek – Hurrá, itt a húsvét!
  • A mozipremier előtt a Cinegón debütál az Egy újságíró meggyilkolása
  • Ritkán járnak a magyar nők egészségügyi szűrővizsgálatokra
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • A Honda Pilot gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • Az Almás gesztenyerózsa lett a Magyarország cukormentes tortája háziverseny győztese
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT