2300 új alkatrész, majdnem tökéletes végeredmény
Ismét egy kicsit messzebbről kell kezdeni a beszámolót, ugyanis majdnem pontosan egy esztendeje tesztelhettük egy héten át a Ford EcoSport modellt.
A “napi rutin” mellett ellátogattunk a tesztautóval egz a Mátra alján található gokartpályára, hogy megnézzük, hogyan viselkedik a kicsike a szűk kanyarokban, nagyobb sebességnél.
Akkor pozitívumként tudtuk megjegyezni magunkban, hogy a magasabb építés ellenére nem nagyon billegett az EcoSport.
Igaz, hajlamos volt, hogy az “orrát túrja”…
Az autóval azonban az egy hétnyi próba során nem igazán tudtam őszintén megbarátkozni.
Nem volt annak a gépnek komolyabb baja, ám sem vezetőülésben nem éreztem otthon magam, sem a belső kialakítás nem adott semmi olyan pluszt, amitől azt érezhettem volna, hogy kell az EcoSport.
Aztán, jöttek a hírek, hogy jön a megújult modell!
Néztem az első gyári fotókat és úgy éreztem, egy erős ráncfelvarrással “próbálkoznak” a Ford mérnökei…
Persze, addig nem akartam hangosan is véleményt nyilvánítani, ‘míg nem látom meg élőben is az őj EcoSportot.
E hét keddjén aztán eljött a pillanat, amikor megláthattam, sőt egyből ki is próbálhattam, egy nagyon jól megszervezett, élményekben gazdag tesztnap alkalmából…
A Ford Solymár, M3-as bevezetőjénél >>>