330 lóerős négyhengeressel érkezik a hibrid Levante

A GYÁRTÓ SZERINT NYOMATÉKOS, MINT EGY DÍZEL ÉS OLYAN SIMÁN JÁR, MINT EGY HATHENGERES.

A Maserati Levante is megkapja a 48 voltos rendszert, az SUV elektromosításával egyidőben egy új GT felszereltségi szint is debütál a 2021-es modellévben.

A villanyos Levante meghajtásáról egy turbós, 2,0 literes 4 hengeres motor gondoskodik, ehhez kapcsolódik a mild-hibrid rendszer. Akárcsak a Ghibli esetében, az autó 330 lóerős teljesítménnyel és 450 newtonméter forgatónyomatékkal rendelkezik, ezt az erőt már jóval alacsonyabb fordulaton képes leadni, mint a szedánban. A modenai gyártó szerint a Levante Hybrid dízelekre jellemző nyomatékkal rendelkezik az alacsonyabb fordulatszám-tartományokban, miközben a járása olyan sima, mint egy hathengeres benzinmotornak.

2021-es Maserati Levante Hybrid szemből, menet közben

Az SUV a 0-100-as sprintet kereken 6 másodperc alatt futja, a végsebessége pedig 240 kilométer/óra. Ezek az adatok hajszálnyival gyengébbek, mint a Ghibli esetében, amely 5,7 szekundum alatt gyorsul álló helyzetből 100-ra, és 254 kilométer/órás csúcssebességre képes. Ez a különbség azonban elsősorban a Levante súlytöbbletének számlájára írható.

A Levante Hybrid fejlesztése során a Maserati mérnökeinek sikerült 16 százalékkal csökkenti az SUV fogyasztását.

2021-es Maserati Levante Hybrid hátulról, menet közben

A mild-hibrid hajtás mellé egy új színárnyalat is dukál: a fémesen kék Azzurro Astro fényezést további kék kiegészítőkkel – a három oldalsó légbeömlő borításával, a féknyergekkel, valamint a C-oszlopon elhelyezett szigonyos logóval – tették még hangsúlyosabbá.

A Levante Hybrid utasterébe egy továbbfejlesztett, 8,4 colos érintőképernyő került, a sofőr előtt pedig egy 7 hüvelykes digitális műszeregység közvetíti az autó legfontosabb paramétereit.

2021-es Maserati Levante Hybrid utastere

Forrás:

Motor1.com & mahzrt.hu