A Budapest Auto Show-n mutatkoztak be a Malaguti és a Lambretta motorjai
A Malaguti új motorkerékpár palettával, a Lambretta pedig a megújult V-Special robogójával tért vissza a magyar piacra. A két történelmi márka modelljei a Budapest Auto Shown debütáltak hosszú idő után ismét hazánkban. Az érdeklődők október 25-27. között tekinthette meg az új modelleket a Millenáris B-pavilonjában számos egyéb újdonság mellett.
A Budapest Auto Show keretében találkozhat először a hazai nagyközönség a két patinás olasz motorgyártó, a Malaguti és a Lambretta legújabb modelljeivel. E két márka hosszú évek után tért vissza Magyarországra a KSR Moto jóvoltából, s első, Magyarországon is elérhető modelljeiket a Millenárison megrendezett eseményen mutatták be a sajtó képviselőinek. Az osztrák KSR Group 2017-ben elsőként a Lambrettát, majd 2018-ban a Malagutit vásárolta meg, a hazai kizárólagos forgalmazójuk, a KSR Moto kínálatában pedig a Budapest Auto Shown debütáltak hazánkban a komoly múlttal rendelkező típusok.
A Lambretta új generációjának első modelljei a V-Special újjászületéséből származnak, és egyedi megjelenésükkel különleges alternatívát nyújtanak a vásárlóknak. A kétkerekű jármű 50, 125 és 200 köbcentis erőforrással érhető el, és a hagyományoknak megfelelően rendelhető „FIX” és „FLEX” első sárvédővel is.
A Malaguti idén ünnepli 90. születésnapját, és ennek apropóján számos újdonsággal készülnek ebben az esztendőben. A Magyarországra visszatérő márka egyből nyolc modellel érhető el a hazai piacon, a supermoto és az enduro 50 és 125 köbcentis, a naked, a túra enduro és a sport változat 125 köbcentis, a nagyméretű robogó pedig 300 köbcentis motorral vásárolható meg. Közülük a Dune 125, az RST és a Medison 300 nézhető meg a kiállítói térben.
A két bemutatott típuson felül a KSR Moto az általuk forgalmazott többi márkát is elhozta a Millenárisra, így az látogatók megtekinthetik a KSR Group saját márkanéven (KSR Moto) gyártott 50 és 125 köbcentis belsőégésű vagy tisztán elektromos hajtású motorkerékpárjait és robogóit, valamint a szintén saját fejlesztésű Brixton klasszikus kétkerekűit is, köztük a 125 és 250 köbcentis változatokat.
A világ piacvezető elektromos intelligens robogóját gyártó NIU-kat is elhozta a hazai forgalmazó, a Budapest Auto Show közönsége a segédmotoros (L1e-B) és a rendszámos (L3e-A1) változatokat nézhetik meg a hétvégé során, ráadásul ezeket a példányokat jó idő esetén tesztelni is lehet. Szintén kipróbálhatók a SUR-RON márkanév alatt forgalmazott, tisztán elektromos cross motorok is.
A Millenárison idén összesen 13 márka hozza el az autóit a kiállítótérbe, és a korábbi szokásokhoz hűen – a hagyományos autókiállításokkal szemben – egy regisztrációt követően a látogatók ki is próbálhatják nagyrészüket. Összesen közel 60 autó várja idén a látogatókat, köztük olyan újdonságok, mint a DS 3 CROSSBACK, a Ford Ranger Raptor, a Lexus UX, a Peugeot 508 SW, a Renault Zoe és az új Clio, a ráncfelvarrott Škoda Superb és a megújult Volkswagen Passat, valamint a Toyota Proace City Verso. A négykerekű modellek mellett idén már motorok is helyet kaptak a Budapest Auto Show-n: a galérián található kiállítótérben összesen 7 márka 16 motort állít ki. A KSR Moto bemutatóin túl a Harley-Davidson is készült újdonsággal ebbe a szekcióba, ők az első elektromos modelljüket, a Livewire-t állították ki standjukon.
A motorokról bővebb információt itt olvashat: http://ksr.hu/cms/budapest_auto_show_2019.html