A Goodyear karitatív Facebook kampánnyal tiszteleg a most is helytálló szakemberek előtt

is kifejezi tiszteletét a szállítmányozásban most is helytálló szakemberek előtt

  • A közösségi médiában elindított #highwayhero program azon tehergépkocsi-vezetők és flottakezelő csapatok előtt tiszteleg, akik saját biztonságukat háttérbe szorítva segítenek másoknak a mostani nehéz időkben is
  • A Goodyear #highwayhero jelölésenként 2 eurót adományoz az Egészségügyi Világszervezet Koronavírus Szolidaritási Alapjának (COVID-19 Solidarity Response Fund)

Budapest, 2020.05.15 – A Goodyear Európában is elindítja közösségimédia-kampányát azzal a céllal, hogy elismerje azon tehergépkocsi-vezetők, flottakezelők, diszpécserek, logisztikai dolgozók, műszaki szakemberek és gumiabroncs-szerelők munkáját, akik a COVID-19 járvány alatt is folyamatos támogatást nyújtanak a társadalom és a gazdaság szempontjából alapvetően fontos ágazatokban. A #highwayhero kampány olyan önzetlen hétköznapi hősök előtt tiszteleg, akik életeket mentettek, vagy példamutató cselekedeteik révén enyhítették balesetek következményeit.

A kampány keretében a vállalat Európa-szerte arra kéri Facebook-követőit, hogy használják a #highwayhero hashtaget, ezzel is elismerve és értékelve a szállítmányozás, fuvarozás frontvonalában dolgozók folyamatos erőfeszítéseit, elkötelezettségét és kimagasló teljesítményét ebben a kihívásokkal teli időszakban.

„A Goodyear csapata hálás és tiszteletét fejezi ki az egészségügyi dolgozóknak, akik hosszú hetek óta rendkívüli munkát végeznek a frontvonalban” – mondta Gregory Boucharlat, a Goodyear Europe haszongépjárműabroncs-ágazatának alelnöke. „Ugyancsak hálásak vagyunk a tehergépkocsi-vezetőknek és az üzemeltetési és karbantartási csapatoknak, amelyek továbbra is éjt nappallá téve dolgoznak azon, hogy ellássák élelmiszerboltjainkat, célba juttassák a létfontosságú orvosi eszközöket és megbirkózzanak az online vásárlások támasztotta megnövekedett igényekkel, miközben Európa nagy része otthon marad, hogy a járványgörbe ellaposodjon. A kampány egy egyszerű módja annak, hogy kifejezzük elismerésünket.”

A Goodyear az első ötezer esetben minden egyes kimagasló munkát végző barát, kolléga vagy családtag #highwayhero jelöléséért 2 eurót adományoz az Egészségügyi Világszervezet (WHO) Koronavírus Szolidaritási Alapjának.

A közösségi médiában meghirdetett kezdeményezés a Goodyear Németországban és az Egyesült Államokban ismert Highway Hero jutalmazási programjának kiterjesztése, melynek célja a közlekedés biztonságának támogatása. A program 1983 óta működik sikeresen az Egyesült Államokban.