A Vision110 csatlakozik a Honda 2021. évi A1 jogosítvánnyal vezethető 125 cm3-es robogóihoz és motorjaihoz
- Az új Vision 110-zel immár 8 modellre bővült a Honda A1 jogosítvánnyal vezethető 2021-es modellpalettája[1]
- Nagyobb üzemanyag-hatékonyságot, könnyebb súlyt, dizájnfrissítést és fokozott praktikumot kínál
- Így csatlakozik a 7 másik A1-es Hondához: Forza125, PCX125, SH125, SH Mode, MSX125 Grom, CB125R és CB125F
- Mindez magas szintű technológiát, praktikumot, üzemanyag-takarékosságot és szórakozást nyújt
- Az „ingázó” szegmens nagyobb keresletet mutatott 2020-ban, mivel az emberek egyéni közlekedési megoldást kerestek
A Honda Motor Europe büszkén mutatja be 2021-es európai motor- és robogókínálatának legújabb tagját a Vision 110-t.
Az Európában 2012-ben bemutatott, a Honda remek ár/érték arányú, kiváló minőségű robogója, a Vision110 frissített, 2021-es változata új műszeregységgel, praktikus Honda okoskulccsal és tágas, ülés alatti rekesszel kerül a szalonokba.
Továbbfejlesztett vázszerkezete (Smart Architecture Frame, eSAF) révén 2 kg-mal csökkent a tömege, eSP erőforrása pedig 5 %-kal takarékosabbá vált az Alapjárat-leállító Rendszernek köszönhetően. Először 2012-ben érkezett Európába, a Honda városi robogója mindig magas minőséget és fantasztikus ár-érték arányt kínált.
A Vision110 a Honda 8. modellje az A1-es kategóriában, és az utolsó, amelyet 2021-re megújítottak. Az idei évi súlyos kihívások dacára az alacsony hengerűrtartalmú motorkerékpárok és robogók iránti kereslet 2020 júniustól szeptemberig – a korábbi időszakhoz képest – 30%-kal növekedett.
A Honda, mint a világ egyik legnagyobb motorkerékpár- és robogógyártója, régóta arra törekszik, hogy új modellekkel bővítse az A1 kategória amúgy is széles választékát és növelje a 21,2%-os részesedését az „ingázók” szegmensében Európában.
Mind a gyártásba, mind a kutatás-fejlesztésbe folyamatosan beruház a japán óriás, hiszen legfontosabb céljai között van az alkotás, a vásárló és az értékesítés öröme azaz olyan motorokat és robogókat létrehozni, melyek kimagasló ár-érték arányúak, csúcstechnikával rendelkeznek és amelyben minden vásárló, motoros típus – a városi ingázótól, a kalandmotoroson át a versenyzőig – az örömét leli.
KÉPGALÉRIA: https://www.facebook.com/egyszermarlattamautot/posts/2487284151566880
Íme a korábban bejelentett A1 jogosítvánnyal kompatibilis Honda modell[1]:
PCX125
A novemberben bemutatott, Európa legkelendőbb 125 cm3-es robogójának vadonatúj váza öleli körbe a négyszelepes eSP+ hajtóművet. A teljes egészében megújult, futurisztikus külsejű robogó idomzata nagyobb csomagteret rejt, és olyan alapáras felszerelések felelnek a gondtalan motorozásért, mint a kipörgésgátló (HSTC), a beépített USB-C-csatlakozó és a kulcsnélküli indítás.
Forza 125
A sportos, egyben rendkívül kényelmes Forza 125 legújabb változatát októberben mutatták be a nagyobb testvéreivel együtt (Forza 350 és Forza 750) – 2021-től még szebb köntösben, kisebb légellenállású idomzattal, valamint gazdagabb felszereltséggel kapható. Lényeges újítás a 4 cm-rel nagyobb tartományban állítható, elektromos mozgatású szélvédő, a kesztyűtartóba épített USB-C aljzat és a kipörgésgátló (Honda Selectable Torque Control – HSTC), mely segít kordában tartani az Euro 5-ös előírásoknak is megfelelő, alacsony belső súrlódású eSP motor erejét.
SH125i
Európa egyik legnépszerűbb robogója – második a PCX125 után robogók, 2020-as eladási listáján – teljesen megújult az idei évre. Átrajzolt, letisztult idomzatának és továbbfejlesztett vázának köszönhetően több mint 50%-kal nagyobb tárolókapacitással büszkélkedhet, mint elődje, nem mellesleg kényelmesebb is. Az új, négyszelepes erőforrás dinamikusabb gyorsulást és nagyobb felső fordulatszám-tartományban jelentkező motorerőt garantál, ráadásul kevesebbet is fogyaszt a korábbi hajtóműnél.
CB125R
A CB125R egy kis kerékpár, amely nagyot álmodik. A CB125R egy kis kerékpár, amely nagyot gondolkodik. 2021-re a Neo Sports Café család novemberben bemutatott 125 köbcentis tagja teljesen új, immáron négyszelepes, DOHC-vezérlésű, folyadékhűtésű erőforrással rendelkezik, nőtt a teljesítménye és forgatónyomatéka. Ráadásként továbbfejlesztett, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű első teleszkópokra épülő felfüggesztést kapott, így a CB125R lett a világ első nyolcadliteres sorozatgyártású motorja, ami szeparált funkciójú, nagy dugattyús (SFF-BP) Showa villával büszkélkedhet.
CB125F
A Honda világszerte kedvelt, örökifjú modelljét tetőtől talpig áttervezték a 2021-es modellévre. Alacsony belső súrlódású eSP (ti. enhanced Smart Power) motorja éppoly erős, mint volt, üzemanyag-fogyasztása azonban jelentősen csökkent – 30% -így 700 km-nél is nagyobb távot lehet vele megtenni egy teli tankkal. A felszereltségi listán szerepel többek között a LED fényszóró, a középállvány vagy a digitális, fogyasztásmérővel kiegészített műszeregység. A kedvezőbb menettulajdonságok és a fejlettebb műszaki alapok dacára a CB125F tömege 11 kg-mal csökkent, így még elődjeinél is könnyebben kezelhető.
MSX125 Grom
Új néven, MSX125 Gromként tér vissza a világ legvidámabb minimotorja. Összetéveszthetetlenül mókás külső, természetesen új erőforrással, ötfokozatú váltóval, valamint fordulatszámmérőt és fokozatkijelzőt magában foglaló műszeregységgel kerül a piacra. Az új Grom nem csak vicces, hanem modern is.
[1] Magyarország nem forgalmazza az SH Mode modellt.
[2] Az SH Mode-t Magyarországon nem forgalmazzák. Ezzel a modellel együtt 7.