Az új Renault Trafic Combi és Trafic SpaceClass (2.)
EGY LÉPÉSSEL KÖZELEBB A KITERJESZTETT TECHNOLÓGIÁHOZ
Az Új Trafic Combi és Trafic SpaceClass több új technológiát tartalmaz, új 8 colos érintőképernyővel és indukciós telefontöltővel. A csatlakoztathatóságot a legújabb EASY LINK multimédia és navigációs rendszer (Android Auto és Apple CarPlay-kompatibilis) emeli magasabb szintre.
Nagyobb konnektivitás a járművezetők számára
Az új Trafic Combi és Trafic SpaceClass újgenerációs technológiával rendelkezik. Az EASY LINK multimédia és navigációs rendszer, valamint a 8 col átmérőjű képernyő és az indukciós telefontöltő (15 W) lehetővé teszi, hogy egész nap kapcsolatban maradjon a többiekkel.
Ne feledkezzünk meg a céltudatos technológiáról sem
Az új Trafic Combi és Trafic SpaceClass Automata Renault Kártyával rendelkezik. Ez a rendszer a vezető közeledtével, a jármű érintése nélkül nyitja és zárja a járművet. A technológia a kényelmet tartja szem előtt, így fokozza a vezetési élményt a hétköznapokban.
PRAKTIKUS VEZETÉSTÁMOGATÓ RENDSZEREK A NAGYOBB BIZTONSÁG ÉRDEKÉBEN
A valódi nyugalom érdekében az Új Trafic Combi és Trafic SpaceClass a vezetéstámogató rendszerek legújabb generációjával rendelkezik: adaptív tempomat, atív vészfékező rendszer, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer és holttérfigyelő rendszer. Egy másik új biztonsági funkció a jobb oldali frontlégzsák, amely két utas számára védelmet nyújt.
A biztonságos vezetés érdekében:
Adaptív tempomat
A rendszer a vezető által kiválasztott sebességen tartja a járművet, miközben az előre beállított követési távolságot tartja az autó és az előtte haladó jármű között. A rendszer 30 km/h és 170 km/h között működik az elülső kamera és radar segítségével. Aktiváláskor a rendszer a motor és a fékek segítségével gyorsít és lassít, így tartja az előre beállított távolságot.
Tempomat sebességkorlátozó és -határoló funkcióval
A jármű a vezető által a kormánykeréken elhelyezett kezelőszervekkel kiválasztott sebességet alkalmazza. A rendszer 30 km/h-tól működik és lejtmenet vezérlő funkciót is tartalmaz.
A nagyobb biztonság érdekében:
Aktív vészfékező rendszer gyalogosérzékelővel
A rendszer a radar és a kamera által érzékelt adatok alapján kiszámítja az előttünk haladó jármű távolságát. A rendszer 7 km/h és 80 km/h között használható. A rendszer vizuálisan és hangjelzéssel is tájékoztatja a vezetőt az észlelt veszélyről. Ha a vezető nem fékez eléggé vagy egyáltalán nem fékez, a rendszer automatikusan aktiválja a fékeket.
Sávelhagyásra figyelmeztető rendszer
A járművezetők vizuális és hangjelzést kapnak, ha irányjelzés nélkül átlépik a záróvonalat vagy a szaggatott vonalat. A rendszer 70 km/h és 180 km/h között működik, és három érzékenységi szinttel rendelkezik.
Holttérfigyelő rendszer
Az új oldalsó tükröket 294 cm²-re bővítették, ezáltal növelve a belátott területet a nagyobb biztonság érdekében. Holttérfigyelővel is felszerelték, amely segíti a manőverezést és a sávváltást.
A rendszer 25 km/h és 140 km/h között működik, és nyolc (a jármű oldalán és hátulján elhelyezett) ultrahangos érzékelőt használ a mozgó tárgyak, köztük a motorkerékpárok észlelésére. Ha egy jármű jelenik meg, LED lámpa jelzi a megfelelő visszapillantó tükörben.
Fáradtságérzékelő rendszer
A 60 km/óra felett aktív rendszer hangjelzéssel és a műszerfalon megjelenő üzenettel figyelmezteti a vezetőt, ha fáradtságot észlel. Az álmosságra történő figyelmeztetés a vezető reakcióinak elemzésén alapul (kormánykerék mozgása, irányjelzők vagy ablaktörlők használata, szünet nélkül eltelt vezetési idő). A rendszer az EASY LINK multimédia rendszeren vagy a műszeregységen keresztül kapcsolható be és ki.
Automata távolsági fényszóróvezérlés
Az új Trafic Combi és Trafic SpaceClass automata távolsági fénszóróvezérléssel rendelkezik. Így a rendszer optimális látótávolságot biztosít anélkül, hogy a többi járművezetőt elvakítanánk. A szélvédőn elhelyezett kamerával már 45 km/h sebességtől használható.
Sebességkorlátozó táblákat felismerő rendszer
Emlékezteti a vezetőt az aktuális sebességkorlátozásra azáltal, hogy a műszerfalon megjeleníti a megfelelő sebességet, és figyelmezteti a vezetőt, ha túllépi a sebességhatárt.
A könnyű parkolási manőverezéshez:
Első, hátsó és oldalsó parkolóradarok
A 10 km/h sebesség alatt aktív első, hátsó és most már oldalsó parkolóradarok tájékoztatják a vezetőt a jármű manőverezési területén lévő akadályok közelségéről. A jelzés hangosabban szólal meg, ahogy a jármű közeledik az akadályokhoz, és folyamatos hangjelzéssé válik, amikor a tárgy kevesebb mint 30 cm-re van.
Az újdonságok részletes bemutatását hamarosan folytatjuk!