A héten bemutatott Honda CB750 Hornet erőforrás és elektronika
- 3 előre programozott menetüzemmód: RAIN, STANDARD és SPORT (eső, alap és sport)
- A teljesítmény (Engine Power, EP), a motorfék intenzitása (Engine Brake, EB) és a kipörgésgátló (HSTC) szintén három fokozatban szabályozható
- A USER (felhasználó) üzemmód beállításait a motoros határozhatja meg, szintén három lépcsőben
Az elektronikus gázmarkolat (Throttle By Wire, TBW) alkalmazásával minden helyzetben precízen és biztonságosan aknázható ki a motor ereje, már csak azért is, mert üzemmódkapcsolóval egészítette ki a Honda. A teljesítményleadást a TFT-kijelzőn választhatja ki, illetve állíthatja be a vezető, maga a kapcsoló pedig a kormány bal oldalára került.
A teljesítmény (EP), a motorfék intenzitása (EB), valamint az – egykerekezés-gátlóval kiegészített – kipörgésgátló (HSTC) működése három fokozatban szabályozható, sőt utóbbi ki is kapcsolható. A három gyári menetprogram az alábbi beállításokkal segíti a vezetőt:
SPORT üzemmódban maximális a teljesítmény (3. szint), minimális a motorfék (1. szint), és a teljesítmény 100 százalékát kiélvezheti a pilóta. A HSTC csak a legszélsőségesebb esetben avatkozik be.
STANDARD programnál a teljesítmény, a motorfék és a HSTC egyaránt közepes, azaz 2. szinten áll.
RAIN üzemmódban visszafogott a motorerő (1. szint), közepes a motorfék (2. szint) és szigorú a kipörgésgátló (3. szint).
A USER (Felhasználó) üzemmód révén a vezető maga határozhatja meg – három lépcsőben – a teljesítmény-leadás jellegét, valamint a motorfék és a kipörgésgátló intenzitását. Beállításait természetesen el is mentheti, és a programot később bármikor aktiválhatja.