A Hyundai La Festa N Line élesebb megjelenéssel és turbómotorral debütál Kínában
A Hyundai annyira kibővítette az N Line kínálatát, hogy a kínálatában szinte minden egyes modell kap egy dühösebbnek tűnő alteregót. A legújabb csatlakozott a trendhez a Hyundai Lafesta, egy csak Kínában gyártott szedán, amely az Elantra és a Sonata között helyezkedik el.
Az új Lafesta N Line csúcspontja természetesen az új, agresszívebb karosszéria és a kiemelkedő aerodinamikai jellemzők, amelyek úgy néznek ki, mint egy teljes Hyundai N modell.
A Lafesta N Line új hűtőrácsot kapott hatszög alakú LED DRL-ekkel és fényes fekete díszítéssel, amely összeköti az agresszív fényszórókkal. Kap még lényegesen nagyobb lökhárító-beömlőket, alumínium-stílusú betétet, oldalra bővülő elosztót, valamint a motorháztető alján műbeömlőt.
Ezen kívül van egy kéttónusú könnyűfém keréktárcsa is, a középső sapkákon N jelű, így a piros féknyergek láthatóak mögöttük. A modell emellett kap oldalsó küszöbhosszabbításokat, új hátsó lökhárítót műkivezetésekkel, nagyméretű dekoratív diffúzort négy kipufogócsővel, valamint a csomagtérajtóra szerelt, meglehetősen mutatós hátsó szárnyat. Ne feledje, hogy a Hyundai Lafesta N Line csak a képen látható matt szürke árnyalatban, fényes fekete díszítéssel kombinálva kapható.
A belső tér meglehetősen modernnek tűnik: digitális pilótafülke két 10,25 hüvelykes képernyővel és alatta fizikai kezelőszervekkel, valamint egy újratervezett középső alagút vezeték nélküli töltőpaddal és gombokkal a hagyományos váltó helyett. Ezek a változások a közeljövőben átkerülhetnek a Lafesta többi termékére is, egy életciklus közepén történő frissítés részeként. Azok a részletek, amelyek nagy valószínűséggel kizárólagosak maradnak az N Line számára: az N jelvény a lapos kormánykeréken, a piros varrások az üléseken és a Sport vezetési mód.
Amint arról a Car News China beszámolt, az N Line sorozat legújabb tagja nem osztja meg motorját a Lafesta sorozat többi tagjával. Ehelyett egy új turbófeltöltős, 1,5 literes négyhengeres, 197 LE (147 LE / 200 LE) teljesítményt mutat be. Érdekes módon az új motor valamivel kisebb teljesítményű, mint a régebbi turbófeltöltős 1,6 literes, amely 201 LE-t (150 kW / 204 LE) teljesít, amely a kisebb Lafesta Luxury Sport motorházteteje alatt található.
A Hyundai még nem közölte a részletes specifikációkat, így nem tudhatjuk, hogy az N Line gyorsabb lesz-e, mint a Luxury Sport, vagy mást kap a felfüggesztés és a kormány, mint a többi piacról származó N Line modellek.
A Lafesta N Line-t Kínában gyártja majd a Peking-Hyundai vegyesvállalat. Piaci bevezetése a jövő hónapban várható, és valószínűleg csak Kínában marad, mint a kisebb változatok.