Az új Honda CB125R műszaki adatai
Műszaki adatok
ERŐFORRÁS | |
Motorkonstrukció | Folyadékhűtésű, négyütemű, négyszelepes, DOHC-vezérlésű, egyhengeres |
Összlökettérfogat (cm³) | 124,9 |
Szelepek száma | 4 |
Furat x löket (mm) | 57,3 x 48,4 mm |
Sűrítési viszony | 11,3:1 |
Legnagyobb teljesítmény | 15 LE (11 kW)/10 000 f./perc |
Legnagyobb forgatónyomaték | 11,6 Nm/8000 ford./perc |
Motorolaj mennyisége (L) | 1,5 |
Zajszint (dB) | L városi 77,1 //L teljes gázon 80,2 |
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER | |
Porlasztás | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 10,1 L |
Üzemanyag-fogyasztás | 2,2 L/100 km (WMTC) |
ELEKTRONIKAI RENDSZER | |
Önindító | Elektromos |
Akkumulátor kapacitása és típusa | YTZ6V (12 V/5 Ah, gondozásmentes) |
Generátor teljesítménye | 180 W/5000 ford./perc |
ERŐÁTVITEL | |
Tengelykapcsoló felépítése | Olajfürdős, többtárcsás |
Váltó felépítése | Hatfokozatú |
Végáttétel | O-gyűrűs lánc |
VÁZ | |
Váz fajtája | Gyémántalakú, belső lengőkartengelyes váz |
VÁZ ÉS FUTÓMŰ | |
Méretek (H x Sz x M) | 2015 mm x 820 mm x 1055 mm |
Tengelytáv | 1345 mm |
Villaszög | 24,2° |
Utánfutás | 90,2 mm |
Ülésmagasság | 816 mm |
Szabad hasmagasság | 140 mm |
Menetkész tömeg | 130 kg |
Fordulókör sugara | 2,3 m |
FELFÜGGESZTÉS | |
Első | 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, nagy dugattyús, fordított villa (SFF-BP) |
Hátsó | Állítható rugóelőfeszítésű központi rugóstag |
KEREKEK | |
Elöl | 17M/C x MT3.00 |
Hátul | 17M/C x MT4.00 |
Abroncs elöl | 110/70R17M/C 54H |
Abroncs hátul | 150/60R17M/C 66H |
FÉKRENDSZER | |
ABS típusa | Kétcsatornás, független, IMU-ra épülő blokkolásgátló |
Elöl | 296 mm-es átmérőjű, agy nélküli tárcsa és radiálisan rögzített, négydugattyús Nissin féknyereg |
Hátul | 220 mm-es átmérőjű tárcsa, egydugattyús féknyereg |
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA | |
Műszeregység | LCD |
Fényszóró | LED |
Hátsó lámpa | LED |
*Az adatok csupán tájékoztató jellegűek, a változtatás jogát fenntartjuk.
*Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítők nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.