2023-as Honda PCX125 műszaki adatok
Műszaki adatok
ERŐFORRÁS | |
Konstrukció | Egyhengeres, folyadékhűtésű, SOHC-vezérlésű, négyütemű, négyszelepes eSP+ erőforrás |
Összlökettérfogat | 125 cm3 |
Furat x löket | 53,5 x 55,5 mm |
Sűrítési viszony | 11,5:1 |
Legnagyobb teljesítmény | 9,2 kW (12,5 LE)/8750 f./perc |
Legnagyobb forgatónyomaték | 11,8 Nm @ 6,500rpm |
Olajmennyiség | 0,9 L |
Zajszint (dB) | L városi 71.8 / L teljes gázon 72.7 |
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER | |
Porlasztás | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 8,1 L |
Üzemanyag-fogyasztás* | 2,1 L/100 km (Alapjárat-leállító Rendszer nélkül, WMTC szabvány szerint) |
ELEKTRONIKAI RENDSZER | |
Indítás | Önindító |
Akkumulátor típusa és kapacitása | 12 V/7 Ah |
Generátor legnagyobb teljesítménye | 255 W |
ERŐÁTVITEL | |
Tengelykapcsoló felépítése | Automatikus, röpsúlyos, száraz |
Váltó felépítése | V-szíjas |
Végáttétel | 10,65:1 |
VÁZ | |
Konstrukció | Dupla bölcsős, acél csőváz |
VÁZ ÉS FUTÓMŰ | |
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság) | 1935 x 740 x 1105 mm |
Tengelytáv | 1315 mm |
Villaszög | 26° 30’ |
Utánfutás | 80 mm |
Ülésmagasság | 764 mm |
Szabad hasmagasság | 135 mm |
Menetkész tömeg | 130 kg |
FELFÜGGESZTÉS | |
Elöl | 31 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópvilla 89 mm-es rugóúttal |
Hátul | Alumínium lengővilla és kétoldali rugóstag 95 mm-es rugóúttal |
KEREKEK | |
Elöl | Ötágú, öntött alumínum |
Hátul | Ötágú, öntött alumínum |
Felniméret elöl | 14M/C x MT2,75 |
Felniméret hátul | 13M/C x MT3,50 |
Abroncs elöl | 110/70-14M/C |
Abroncs hátul | 130/70-13M/C |
FÉKRENDSZER | |
Elöl | 220 mm átmérőjű tárcsa, 2 dugattyús féknyereg, ABS |
Hátul | 130 mm-es átmérőjű fékdob |
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA | |
Fényszóró | LED |
Hátsó lámpa | LED |
*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.
** Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.