Toyota GR Tundra Sport

Bárki, aki rajongója a Marvel Cinematic Universe — vagy „MCU” -nak, ha Ön a hűvös gyerekek közé tartozik, valószínűleg ismeri a show-t Mi lenne, ha.. ? A sorozat teljes előfeltétele egyszeri történetek elmondása, amelyek feltárják valami lehetőségeit, ami egy alternatív univerzumban eltérően történik. Hűvös koncepciónak hangzik, és nincs ok arra, hogy Marvel legyen az egyetlen, aki meg tudja csinálni! Csatlakozzon hozzánk, amikor egy alternatív valósághoz vállalkozunk, amelyben a Toyota úgy döntött, hogy megy hogy túljuthassunk a Supra-n, GR86 sportkocsi és a Corolla meleg nyílás a teljesítmény-gondolkodású GR vonalához. Út túl.

Mi lenne egy 2024-es Toyota GR Tundra sport kamionnal? Gondolj bele. Képzelje el, ha a Gazoo Racing minden verseny- és teljesítményvarázsát teljes méretű Tundra-ba helyezi. Valójában nem kell túl keményen elképzelned Abimelec Design készítette ezeket a vakolatokat arról, hogy néz ki egy ilyen Toyota.

Ha erős Toyota Tacoma X Runner vibrációt kap, akkor ! Az X Runner hihetetlen közepes méretű teherautó volt, hatfokozatú kézi sebességváltóval és alacsony sportfelfüggesztéssel, amelynek továbbra is el kell különülnie a Toyota ma felsõ sorától —, de igaz? Nem! Azt mondjuk, hogy a legmagasabb rendű eretnekség. A Tacoma X futója alapvetően teherautó alakú sportautó volt. Mi nem tetszik ebben? Nehéz ellenállni egy közúti átölelésű, alacsony szintű kisteherautó vonzerejének, különösen, ha az 1990-es évek sportkocsi-korszakában nőtt fel.

Miért döntöttünk úgy, hogy egy retro-modern X Runner-t nagyobb formátumban állítunk elő? Leginkább azért, mert a Tundra hajtóművei valamivel több kifutópályát kínálnak több energia előállításához, mint a jelenlegi Tacoma ősi 2,7 literes I-4 és újabb, de átlagos 3,5 literes V-6 motorjai. A A 2023-as Toyota Tundra i-FORCE MAX-val kaphatótwin-turbo 3,4 literes V-6 hibridizációval, 437 lóerővel és nyomatékkal. Fogadunk, hogy a Toyota akár 4,0 literre is képes elmozdítani az elmozdulást, amikor bólint a Tacoma X Runner felé, megtarthatja vagy leengedheti az elektromos motort ( kereskedő választása szerint! ), és növelje az erősítő nyomást, hogy szép, kerek 500 lóerőt hajtson végre. Ezenkívül a teherautónak nincs három pedálja és váltója. A Toyota „intelligens kézi sebességváltója” a fordulatszámmal nagyszerű lenne, de sajnos ez egy modern hangszedő. A botváltások valószínűleg csőálom, még GR-es teherautó esetén is.

A Tundra mechanikáin túl, amelyeket a sportkocsi szolgálatához átalakítottak, stílusjelzésekre van szükség, amelyek egyértelműen „GR” -et mondnak.” Mi lenne közvetlenül a kovácsolt szénszálas tetővel a Circuit Edition GR Corolla ihlette‘darabja? A kovácsolt szén a GR Tundra-n tovább folytatódik az elülső fascián egy integrált osztóval. A sokszögű rácsot is beveszik egyenesen a GR86-ból. Végül a GR Tundra a kötelező, de agresszíven vonzó széles sárvédőkkel kész.

A belső térnek kényelmes, de szépen megerősített ülésekkel kell rendelkeznie, hogy a vezető és az első utas biztonságban maradjon a sportos teherautó mozgása során. Persze, technikailag vannak hátsó ülések, de a sportkocsi hagyományában gyakorlatilag haszontalannak kell lenniük mindenki számára, aki öt lábnál magasabb — kiterjesztett fülkék a győzelemhez! A vezeték nélküli Apple CarPlay és az Android Auto már alapkivitelben vannak a Tundra-n, de párosítani kell egy olyan hangszórórendszerrel, amely a lehető legjobban hangzik anélkül, hogy nagyobb súlyt kellene hozzáadnia; azt gondoljuk, hogy a magasabb szintű JBL rendszer jól fog működni. A lapos fenekű kormánykeréknek alapkivitelben kell lennie, opcionálisan kapható beépített váltófényekkel. Mellesleg, ha az utasok kinyitják a szemüket a kabinban, akkor azonnal szembe kell nézniük szénszálas díszítéssel, vagy valami rettenetesen rossz.

A Ford és a GM teherautó emberek egy GR Tundra-ban gúnyolódnak, és „fiú versenyző teherautónak” hívják?” Lehet, de a szívedben tudni fogod, hogy nevetségességük elfedi a féltékenységet — elvégre az F-150 Lightning ma már EV, és sehol nem látunk modern Syclone-t. Megyünk egy kicsit a fedélzeten? Igen, de ez van elvégre egy „mi lenne, ha” forgatókönyv. Ha szerencsénk van, a Toyota ambiciózus terméktervezője elolvassa ezt és inspirál. Végül is, ha egy GR Tundra képes lenne valójában előállítva, ez nagyszerű kiegészítést jelentene a felálláshoz, egy rögzítési ponthoz a teljesítmény spektrumának ellentétes végén a burly TRD Off-Road verzióból. Reméljük, hogy ha ez megvalósul!

motortrend.com/google fordító