Ferrari SF90 Stradale utódot tervezett egy dél-koreai tanuló
Amíg a következő Ferrari hiperkocsi meg nem érkezik, az elektromos SF90 Stradale továbbra is a Maranello hegység zászlóshajója. Amíg arra várunk, hogy a Ferrari 2023-ban bemutatja a hardcore változatot, egy tervező hallgató elképzelte a plug-in hibrid szuperautó következő generációját, csak a digitális Ferrari SF100 koncepció formájában.
A koncepciót a @ur_jeen, jelenleg a gépjármű-tervezést tanulja a dél-koreai, szöuli Hongik Egyetemen. Első pillantásra az SF100 aránya nagyon hasonló az SF90-hez, bár közelebbi pillantás azt mutatja, hogy a két szuperautónak nincs semmi közös.
Az elején a tervező hallgató az orr és a LED fényszórók egyszerűbb stílusmódját választotta. A lökhárító kisebb bevitellel rendelkezik, de kifejezettebb álla van. Az SF100 legfontosabb eleme a teljes üvegből készült lombkorona, a szélvédő és a tető közötti elválasztás nélkül –, ami kihívást jelentene a lehetséges Spider verzió számára.
A profil megtartja a duzzadt első és hátsó sárvédőket, de különböző oldalsó bevitelt tartalmaz, amelyek nyilvánvalóan nem tűnnek olyan finomnak, mint a jelenlegi SF90. A tükröket feltehetően kamerák helyettesítik, míg az öt küllős könnyűfém kerekek és a sárga színű féknyeregek rendelkeznek OEM néz ki.
A farok valószínűleg a legmenőbb része digitális koncepció szelídebbnek látszik, mint bármi, amit egy ideje láttunk. Az SF90 ’ LED-es hátsó lámpáinak lekerekített négyzet alakú alakja négy független vonalra fejlődött, aktív hátsó spoilerrel fölöttük. Az üvegmotor burkolata a hátsó fedélzet középpontja, míg a keskeny hátsó szélvédő ívelt, mint a múltbeli Ferrari modellek. A diffúzor diszkrétebb, mint az SF90-ben, integrálva a kettős kipufogócsöveket és az F1-stílusú féklámpát, amelyet a hátsó lökhárító nagy légkimenetei szegélyeznek.
A tervező nem foglalkozott a koncepció hajtóművel és kitalált specifikációival, csak azt állította, hogy megtartja a plug-in hibrid beállítást. A nemrégiben feltárt adatok alapján Ferrari Vision GT Concept, A Maranello elektromos kínálata akár 1,016 lóerőt képes előállítani a kettős turbó V6 motorból és további 322 lóerős ( 240 kW / 326 PS ) -et az elektromos motorok hármasából. Ez egészséges javulásnak tűnik az SF90 ’ készlet 986 lóerős ( 735 kW / 1000 PS ) együttes teljesítményéhez képest, ami már több mint elég.
Szeretné a következő generációt hibrid közepes motorral rendelkező Ferrari szuper autó zászlóshajója, hogy így néz ki? Mit változtatna meg a jelenlegi SF90 Stradale-ban?
carscoops