Új élmények a szabadban a Citroen „My Ami Buggy” még karakteresebb, új limitált változatával

  • Az 50 darab ultralimitált kiadású „My Ami Buggy” 2022-es rendkívül sikeres online értékesítésén felbuzdulva a Citroën egy 1000 példányból álló újabb speciális szériát bocsát útjára. A gépjárművek 10 országban – Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Belgium, Görögország, Portugália, Egyesült Királyság, Luxemburg, Marokkó és Törökország – lesznek kaphatók.
  • A Citroën „My Ami Buggy II” az elődjéhez hasonlóan vagány és rokonszenves autó. Az ablak és tető nélküli khaki zöld karosszériát élénksárga foltok tarkítják. Az olyan dekorelemek, mint a sárvédő-szélesítések, az első és hátsó lökhárítók és a jellegzetes aranyszínű keréktárcsák kalandvágyról tanúskodnak.
  • Az új kiadás új exkluzív tartozékokkal bővült: az átlátszó ajtóponyvák a zord időjárástól védik az utasokat, a kormánykerék közepén elhelyezett hordozható cipzáras tasakban pedig kisebb használati tárgyak tárolhatók.
  • A modell értékesítése június 20-án délelőtt 10 órakor kezdődik a Citroën Ami weboldalán: https://www.citroen.fr/ami. A megdöntésre váró rekord 2 perc 53 másodperc, a leggyorsabb vevő számára ugyanis ennyi ideig tartott a teljes vásárlási folyamat az első értékesítés során. Az első ügyfelek szeptember közepén kapják kézhez az autójukat.

A Citroën a „My Ami Buggy” új változatát készül piacra dobni. A korábbinál gazdagabb felszereltségű 1000 darabos széria 9 országban lesz kapható. A kizárólag online értékesített modell 2023. június 20-án délelőtt 10 órától lesz rendelhető.

ELBŰVÖLŐEN VAGÁNY

A Citroën „My Ami Buggy” anyagában színezett khaki zöld karosszériája és a fekete védőelemek – például a lökhárító-erősítések, a plasztronok, a fényszóródíszítések, a sárvédő-szélesítések, a küszöbök és a hátsó spoiler – a jármű robusztus jellegét erősítik, és kalandvágyó természetről tanúskodnak.

A külső dekorelemeken (a plasztronokon található falcokon és a kerékdobokra ragasztott nyilakon) és a jármű belsejében (tárolók, nyitópántok, táskaakasztó, az üléseken megjelenő díszöltés, padlószőnyegek) egyaránt megjelenő élénksárga színfoltok pedig vitalitást és frissességet sugároznak.

AZ ÚJ KIADÁST MÉG KÜLÖNLEGESEBBÉ TEVŐ ÚJ FELSZERELÉSEK

Az új változatnál a Citroën külső és belső kialakítás tekintetében még tovább ment egy lépéssel.

Az időjárás viszontagságaitól védő ajtóponyvák

Ennél a limitált szériánál is ugyanaz a vezérelv, mint az előzőnél: nincsenek se ajtók, se tető, hogy minél közelebb legyünk a természethez, és minél szabadabbnak érezhessük magunkat. A rossz idő elleni védekezésül azonban rákerült, illetve módosult néhány elem.

Az utasokat új, cipzárral ellátott műanyag ponyvák védik a külvilágtól, melyek a vászontetővel kiegészülve szeles, hideg vagy esős időben gyakorlatilag zárt utasteret biztosítanak. Ha a napi használat során az utasok egy kis friss levegőre vágynak, az ajtóponyva könnyen eltávolítható: csak fel kell tekerni és a hátsó ajtóoszlopra kell patentozni őket. Használaton kívül – például nyáron – pedig a garázsban tárolhatók.

A könnyebb használat érdekében a tetőponyva kialakítása is megújult. A fekete vízálló ponyva mostantól cipzárral záródik, így praktikusabb, és könnyebben kezelhető. A vászon a maximális kifeszítést lehetővé tevő díszlécnek köszönhetően tökéletesen illeszkedik a jármű sziluettjébe, egységes stílusú összképet eredményezve. Ráadásul menet közben kevésbé tud belekapni a szél. A ponyva feltekert állapotban patentok segítségével a tetőkeretre rögzíthető.

Új ajtó- és tetőkeret, valamint új miniajtók az egységesebb összkép és a stílusosabb megjelenés érdekében

Az átlátszó ajtóponyvák és a tetővászon rögzítésére új ajtókereteket és tetőkeretet kapott a „My Ami Buggy”, így az előbbiek elegánsan beleolvadnak a karosszériába.

Elöl a túlnyúló tetőkeret napellenzőként funkcionál, és a „My Ami Buggy” szabadidős karakterét hangsúlyozza.

A miniajtók ugyanúgy záródnak, mint az előző változatnál. Egyedül a forma változott: az új design az Ami más változatainál alkalmazott kapszulaszerű kialakítást idézi, ezzel is jelezve a modell hovatartozását.

Új műszercsoport

A továbbra is a kormányoszlopon található műszercsoportra retró hangulatú, félköríves ellenző borul.

Az eredeti tanulmánytól átvett jópofa tároló

A „My Ami Buggy” új kiadásában ismét találkozunk az azonos nevű tanulmányautón 2021 decemberében bevezetett élénksárga útitáska-kínálat egyik darabjával. A kivehető egyedi táska dekoratív és praktikus tartozékként a kormánykerék közepén kialakított mélyedésbe illeszkedik. Patentokkal ellátott hátizsákpántok tartják a helyén, melyek feltekert állapotban a kormánykerékre rögzülnek. A cipzáras táska személyes tárgyak tárolására szolgál, és az autóból kiszállva magával is viheti a vezető.

Az új „My Ami Buggy” limitált széria felszerelését egy Ami hangszóró és új tartozékok teszik teljessé

Az „Ultimate Ears Boom” névre hallgató könnyű Bluetooth hangszórót bárhova könnyen magunkkal vihetjük. A zenerajongók különösen hálásak lesznek az intenzív térhatású hangzásért. A 15 órás üzemidővel rendelkező strapabíró, vízálló tartozék garantáltan emlékezetes pillanatokat szerez majd. A hangszóró a kormánykerék közelében a műszerfalban kialakított mélyedésbe illeszkedik.

A „My Ami Buggy” leendő vásárlói különböző termékeket – egy Ice-Watch órát, valamint egy fésűt és egy szafarikalapot – is kapnak.

A „My Ami Buggy” Franciaországban június 20-tól bruttó 10 490 euró alapártól rendelhető

A 2020. áprilisban bevezetett Citroën Ami rendhagyó koncepciójánál fogva komoly meglepetést okozott a mikromobilitási eszközök piacán. A mindössze 2,41 m hosszú ultrakompakt Ami rendkívül jól kormányozható. Az elektromos jármű a többi elektromos háztartási eszközhöz hasonlóan egy normál 220 voltos konnektorról 4 óra alatt feltölthető. Az Amit úgy tervezték, hogy megfizethető ára és alacsony fenntartási költsége következtében életkortól függetlenül (14 és 77 évesen is egyaránt könnyű vezetni) minél többek számára elérhető legyen. Az online vásárlási lehetőség, mint sok más fogyasztási cikk esetében, valamint a szélesebb körű, nem csak az autóipari hálózatokon keresztül történő értékesítés határozottan megkönnyíti az ügyfelek életét. A jármű Franciaországban és Portugáliában a Fnac és a Darty áruházakban, Spanyolországban, Belgiumban és Olaszországban a MediaMarkt üzleteiben is kapható.

A 9 országban forgalmazott Ami 2020. áprilisi bevezetése óta már több mint 35507 ügyfelet hódított meg. A jópofa jármű egyre népszerűbb: januárban Luxemburgban, az első negyedévben Svájcban, Máltán, Szlovéniában és 2023 második negyedévében Franciaország tengerentúli megyéiben (Réunion, Martinique és Guadeloupe) is bevezetésre kerül. Hamarosan Dániában is rendelhető lesz.