A BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodája a BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó észak-amerikai premierjével ünnepli a Szilícium-völgyben eltöltött 25 évet
+++ A jövőbe mutató kutatás-fejlesztési központ a BMW Group kulcsfontosságú technológiai övezetekben működő hat irodájának egyike, amely a feltörekvő technológiákra, a felhasználó-központú gondolkodásra és a BMW Group jövőbeni termékeinek megálmodására összpontosít
+++ Frank Weber, a BMW AG igazgatótanácsának járműfejlesztésért felelős tagja David Pogue moderálása mentén tart panelbeszélgetést „Humanizálódó Technológia” címmel
+++ A BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodája a média képviselői, az érdekelt felek, az iparági úttörők és a partnerek előtt egyaránt megnyitja kapuit, magával ragadó workshopok, exkluzív termékelőzetesek, valamint a kevert valóság és a többszenzoros vezetési élmény egész sorozatát mutatva be
A BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodája a kaliforniai Levi’s Stadionban ünnepli a Szilícium-völgyben eltöltött 25 évét, magával ragadó workshopok, exkluzív termékelőzetesek, valamint a kevert valóság és a többszenzoros vezetési élmény egész sorozatát mutatva be. Az esemény fénypontja a BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó észak-amerikai premierje és a „Humanizálódó Technológia” címmel megtartott panelbeszélgetés lesz, amelynek keretei között a BMW AG igazgatótanácsának járműfejlesztésért felelős tagja ad részletekbe menő betekintést. Frank Weber mellett Poppy Crum jövőkutató, idegtudós és technológus, Naba Banerjee, az Airbnb ügyfélbizalomért és –biztonságért felelős vezetője, illetve Micah Collins, a Meta termékfejlesztési vezetője vesz részt a híres technológiai szakértő, David Pogue által moderált beszélgetésen.
Exkluzív BMW podcastok a podCARs és a Begurulva csatornákon!
„A csúcstechnológia lehetőségekben gazdag ötletei a technológia világának lüktető szívében születnek és világméretű innovációs hálózatunkban tökéletesednek. A BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodája is e modell mentén működik” – fogalmazott Frank Weber. „Izgatottan figyelem, hogy csapatunk milyen úttörő innovációkkal formálja tovább a jövőt” – tette hozzá.
Jövőbe mutató kutatás-fejlesztési központként a BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodája a feltörekvő technológiákra, a felhasználó-központú gondolkodásra és a BMW Group jövőbeni termékeinek megálmodására összpontosít. A kreatív gondolkodókból, jövőkutatókból és mérnökökből álló csapat az újabbnál újabb lehetőségeket kutatja, hogy folyamatosan a legjobb, leginnovatívabb élménnyel kápráztassa el a BMW Group ügyfeleit. A BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodája most először a média képviselői, az érdekelt felek és a partnerek előtt is megnyitja kapuit, hogy részletesebb betekintést engedjen és a múlt, a jelen, illetve a jövő néhány projektjét is előtérbe helyezze.
„Az innováció a BMW márka hajtóereje. Technológiai Irodáinkat egyesítő globális hálózatunk a világ kulcsfontosságú technológiai övezeteiben működik. Az első, egyesült államokbeli iroda 25 évvel ezelőtt állt rendszerbe. A kaliforniai csapat azóta megannyi gyümölcsöző együttműködést alapozott meg és számos termék, illetve szolgáltatás iránymutató innovációját dolgozta ki. Ha pedig a jelenleg is készülő projektek sokaságára gondolok, még rengeteg izgalmas újítás van kilátásban” – mondta Rudolf Bencker, a BMW Group találmányokra és innovációkra szakosodott részlegének vezető alelnöke.
Nemzetközi hálózat
A BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodája 1998-ban, a BMW Group első Münchenen kívüli kutatás-fejlesztési irodájaként kezdte meg működését a Szilícium-völgyben. Az eredetileg Palo Alto városában felépített iroda 2011-ben Mountain View-ba költözött.
A BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodája ma a BMW Group azon globális, Technológiai Irodákat egyesítő hálózatának része, amely a világ kulcsfontosságú technológiai övezeteiben működik és időről időre lendületet ad a vállalatcsoport innovációk iránti nyitottságának. A BMW Group a Szilícium-völgy mellett Münchenben, Szöulban, Sanghajban, Tel-Avivban és Tokióban működtet Technológiai Irodát.
E kiterjedt hálózat közös célja és küldetése, hogy összegyűjtse a helyi tudásanyagokat, felismerje a feltörekvő technológiákat és a kulcsfontosságú partnerekkel együttműködve megalkossa a BMW Group jövőbeni termékeit és ügyfélélményét.
A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó észak-amerikai premierje
A 2023-as Müncheni Nemzetközi Autószalonon bemutatott BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó most Észak-Amerikába is megérkezik. Az elektrifikáció, a digitalizáció és a körforgásos gazdaság alappilléreire épülő koncepció a 2025-ben érkező NEUE KLASSE modellgeneráció hírnöke.
Magával ragadó workshopok – ami várható:
A workshopok során a résztvevők számos olyan múltbéli és jelenkori projekt kulisszatitkába nyerhetnek betekintést, amelyet a BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodája fejlesztett ki. Ilyen többek között:
- A kiterjesztett valóság és a virtuális valóság evolúciója: a kiterjesztett valóság (AR) és a virtuális valóság (VR), valamint ezek lehetséges jövőbeni alkalmazásainak feltárása – beleértve a korai termékprototípusok gyakorlati bemutatását.
- Az Intelligent Personal Assistant: betekintés a BMW Group hangutasításokkal vezérelhető technológiájának következő generációjába.
- Az innovatív gondolkodásmód: betekintés az iroda felfedezőinek, alkotóinak és mérnökeinek mindennapjaiba, valamint abba, hogy az egyesült államokbeli elhelyezkedés és a Szilícium-völgy miként befolyásolja munkásságukat – néhány, korábban nem publikált projektbe is bepillantva.
- A hálózatról tölthető modellek akkumulátorának fejlődése: beszélgetés a hálózatról tölthető modellek jövőbeni akkumulátortechnológiájáról az innovatív megoldások felkarolására létrehozott BMW i Ventures társaság képviselőivel, középpontban az e területen végrehajtott stratégiai befektetésekkel és a BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodájával kiépített együttműködéssel.
Ráadásként: interaktív vezetési élmények
Egy sor interaktív vezetési élmény a Levi’s Stadionban – a kevert valósággal megfűszerezett vezetési élménytől kezdve, a többszenzoros vezetési élményen keresztül, egészen a Meta Quest headset első autós alkalmazásáig.
- A kevert valósággal megfűszerezett vezetési élmény: kézzelfogható bemutató arról, hogy a BMW a kevert valóság technológiáját felhasználva miként képes valódi autókat virtuális versenypályára gurítani. Eme interaktív élmény részeként a résztvevők egy BMW M4 volánja mögött, VR sisakot viselve versenyezhetnek egy zárt, virtuális versenypályán, megtapasztalva a virtuális világ és a valóság keveredését.
- A többszenzoros vezetési élmény: a BMW Group egyesült államokbeli Technológiai Irodája által kifejlesztett, mindeddig nem publikált projekt részeként a résztvevők dinamikus illatutazáson vehetnek részt. Az utazás során a résztvevők olyan többszenzoros vezetési élményt élnek át, amelyet az utazás kontextusa és a körülöttük lévő világ alakít.
- A kevert valósággal megfűszerezett Meta Quest vezetési élmény: a BMW Group és a Meta úttörő szerepet játszik a digitális jármű-ökoszisztéma feltárásában és a kiterjesztett valóságot létrehozó eszközök lehetséges felhasználási eseteinek feltérképezésében. Ez az első olyan, valódi autóban megtartott bemutató, amely még kanyarodás, fekvőrendőrökön való áthaladás és gyorsítás közben is képes a virtuális valóság és a kevert valóság tartalmainak pontos megjelenítésére. A Meta Quest feltérképező technológiájának és a BMW szenzoradatainak egyesítésével a kutatók számos „autóba zárt” játékélmény, szórakozási lehetőség, hatékonyságnövelő funkció és meditációs élmény átélését tették lehetővé.
- A digitális kulcs bemutatása: e szekció az okostelefonok digitális kulcsként való használatának korai koncepcióját és a BMW e téren betöltött úttörő szerepét helyezi középpontba. A bajor prémiumgyártó innovációi lehetővé tették az iparági szabványok kialakítását és megnyitották az utat az autók újabb okostelefon-funkciói előtt.