Romain Grosjean versenyző és a Lamborghini Squadra Corse, Giorgio Sanna az életről és a kihívásokról beszélgetnek a pályán és azon kívül

A „Beyond: A Lamborghini podcast” 6. epizódja itt van

A Lamborghini nagy múltra tekint vissza a motorsportban, még akkor is, ha 1963-ban nem a versenyzés volt a cég alapításának eredeti hajtóereje. Ma azonban ez a márka egyik kulcspillére, a Lamborghini Squadra Corse Giorgio vezetőjeként – magyarázza Sanna. Csatlakozik Romain Grosjeanhoz, aki jövőre az Iron Lynx csapattal kampányol az új Lamborghini SC63 LMDh versenyautó mellett az endurance versenyeken a legújabb Lamborghini podcast Beyond: A Lamborghini Podcastért.

„21 évvel ezelőtt egy álom volt a Lamborghinihez tesztpilótaként dolgozni – mondja Giorgio –, és mindig is arról álmodoztam, hogy a Lamborghinit a motorsport legmagasabb szintjére vigyem. Ez egy két évtizedes utazás volt, de amit az elmúlt tíz évben elértünk, az kivételes.”

Romain Grosjean a Lamborghini új, hibrid technológiás LMDh versenyautójának volánja mögé ül a Forma-1-es illusztris karrierje után. „Annyira izgatott vagyok” – mondja. „A Forma-1-ben egyedül vezetsz, még akkor is, ha egy hihetetlen csapat áll mögötted. Azzal a lehetőséggel, hogy az SC63-at vezethetem az állóképességi versenyeken, egy versenyzői csapat tagja lettem, és mindannyiunknak együtt kell működnünk a győzelemért.”

A „túllépés” kihívásainak leküzdését és az életek közötti párhuzamokat vizsgálva a két férfi, akit az országúti autók és a versenyzés egyaránt szenvedélyesen szeret, megvitatja a motorsport fontosságát a Lamborghini szupersportmárkájában. hogy karrierjük során hogyan dacoltak a korlátokkal, és hogyan alakítottak ki nyerő gondolkodásmódot; és hogy a csapatmunka és a versenyképesség együttélése hogyan hozza a legjobb eredményeket. És találnak időt a főzésről és az ételekről való beszélgetésre is: a francia svájci Grosjean kiválóan képzett szakácsként dolgozott, hogy kiegészítse a versenyzést.

„Tesztpilótaként kezdtem, olyan gondolkodásmóddal, mint egy versenyző” – mondja Giorgio Sanna. „Ahhoz, hogy tesztpilóta legyél, tudnod kell nyomni, ismételni és nagyon fontos kommunikálni. Ez a csapatmunka elem kulcsfontosságú.”

“Egyetért.” mondja Grosjean. „Számomra ez az egyik legizgalmasabb dolog, hogy eljövök az állóképességi versenyekre, ahol az összes versenyzőnek és a támogató személyzetnek együtt kell dolgoznia a győzelemért.”

Sanna és Grosjean megvitatják karrierjüket, győzelmeiket és kihívásaikat, beleértve Grosjean versenybalesetét, leküzdve a félelmet és a viszontagságokat, hogy tanuljanak, és ezt a maguk javára fordítsák. Vitatják az együléses és a sportautó-versenyzés közötti különbséget, valamint azt, hogy a munka és az élet hogyan ötvöződik „életstílussá”. Ők ketten lelkesen várják 2024-et, és a Lamborghini SC63-mal versenyeznek a világ legfontosabb állóképességi versenyein, mint például a 2024-es FIA Endurance Világbajnokság hiperautó-osztályában, beleértve a Le Mans-i 24 órás versenyt; és az IMSA WeatherTech Sportautó-bajnokság Endurance Cup GTP osztálya, amely olyan ikonikus versenyeket foglal magában, mint a 24 órás Daytona és a 12 órás Sebring. De melyik a kedvenc pályájuk, és melyik versenyt várják a legjobban?

Tim Bravo, a Lamborghini kommunikációs igazgatója és Giulia Salvi életmód- és zenei műsorszolgáltató által üzemeltetett Beyond: A Lamborghini Podcast meghallgatható a Spotify és az Apple Podcastokon, megtekinthető a YouTube-on a teljesen magával ragadó élmény érdekében, valamint a Lamborghini speciális podcast-központján keresztül. .com/podcast. Minden hónapban megjelenik egy új epizód.

Az egyszeri Lamborghini Revuelto „Opera Unica” a 2023-as Art Basel Miami Beachen debütált