A Volánbusz felméri az utazási szokásokat, az utazók igényeit
A Volánbusz szolgáltatásai fejlesztése érdekében kérdőívvel méri fel az utazási szokásokat és azt, hogy az emberek milyen fejlesztéseket látnának szívesen a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben – közölte a Volánbusz Zrt. pénteken az MTI-vel.
A közlemény szerint a Volánbusz folyamatosan figyel arra, hogy szolgáltatása minél magasabb színvonalú legyen, ennek részeként az utazási komfort és az utasbiztonság fontos szempont.
A társaság ennek érdekében számos fejlesztést hajtott végre az elmúlt években – hangsúlyozták.
A közlemény szerint példa erre a MÁV-VOLÁN-csoport jármű-fiatalítási programja is, amelynek keretében már 2500 új autóbusz érkezett meg, az elmúlt 5 évben a csaknem 6000 darabos járműállományuk pedig több mint 40 százalékát cserélték le.
Arra is kitértek, hogy több térségben átfogó menetrendi módosítást valósítottak meg, amely révén a menetrend a korábbiaknál hatékonyabb, összehangoltabb lett.
A kérdőív elérhető a társaság honlapján, azt március 31-ig lehet kitölteni. A kitöltők között utazási utalványokat és ajándékcsomagokat sorsolnak ki – írták.