A legújabb Forza 750 váza és futóműve

  • Acélcsövekből összeállított gerincváz, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított első teleszkópok, Pro-Link himbarendszer és alumínium lengővilla hátul 
  • Radiálisan rögzített, négydugattyús nyergek 310 mm-es tárcsákkal és blokkolásgátlóval
  • 17”-os első és 15”-os hátsó kerék új megjelenéssel (öntött alumíniumötvözet)

 

Még szebbek, praktikusabbak és gazdagabban felszereltek lettek a Forza modellcsalád tagjai 2025-re

A Forza 750 erős, acélcsövekből készülő vázra épül. Hála az átgondolt kialakításnak, a kompakt szerkezetbe minden befér, még egy jókora ülés alatti tárolórekesz kialakítására is lehetősége nyílt a tervezőknek. A villaszög 27°, az utánfutás 104, a tengelytáv 1580 mm, a modell nedves tömege pedig csupán 236 kg.

Átlagon felüli menetkomfortot és kiváló úttartást garantál az állítható rugó-előfeszítésű, belső tartályos központi hátsó rugóstag, ami Pro-Link himbarendszer közbeiktatásával kapcsolódik – az üreges keresztmerevítővel és U-szelvényekkel erősebbé tett – alumínium lengővillához.

Az újonnan tervezett 3by3 öntött alumíniumkerekek szintén fokozzák a kezelhetőséget és a stabilitást. Az első 17, a hátsó 15 hüvelykes, az abroncsméret 120/70 R17, illetve 160/60 R15. A hatékony lassításról radiálisan rögzített, négydugattyús első nyergek és 310 mm-es első tárcsák gondoskodnak, méghozzá blokkolásgátlóval kiegészítve. 

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!