A látképet elcsúfító hotel tetején mutatták be a Merdzsót
Másfél órás manőver során, 26 méter magasba daruztak fel egy csaknem 2,5 tonnás Mercedes-Benz G-osztályt a Hotel Clark Budapest tetejére szerda hajnalban, a prémium autómárka ügyfélrendezvényére.
A Mercedes-Benz Hungária Kft. május 2-án mutatta be Budapesten ügyfeleinek az idei év egyik legjobban várt modelljét, az új-generációs Mercedes-Benz G-osztályt. A rendezvényt a szervezők úgy tették különlegesebbé, hogy az esemény helyszínéül a hamarosan megnyíló, pazar kilátással rendelkező Leo Budapestet választották és ide daruzták fel a márka ikonikus terepjárójának legújabb modellváltozatát, egy G-osztályt.
„A Mercedes-Benz termékportfóliója, hozva az előző évek magas színvonalát, idén is rendkívül erős és izgalmas. Ám a vállalat, a „legjobbat vagy semmit” elvhez hűen nemcsak az új és felújított modellek, hanem a különleges ügyfélélmények terén is a kiválóságra törekszik. Éppen ezért gondoltuk úgy, hogy ikonikus terepjárónk leleplezésére – saját magunkat is kihívás elé állítva – egy olyan helyszínt választunk, amely maradandó élményt nyújt ügyfeleinknek. Mivel számunkra nincsen legyőzhetetlen akadály, úgy döntöttünk, hogy feldaruzzuk a közel két és fél tonnás modellt a város tetejére” – mondta Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz marketing és PR vezetője.
A G-osztály, a Mercedes-Benz legrégebb óta piacon lévő modellje, amely közel négy évtized után jelentős változásokon esett át. A jellegzetes külsőn a tervezők nem változtattak számottevően, ám az autó könnyebb, belső tere pedig sokkal tágasabb és modernebb lett. A legendás terepjáró új kiadása még különlegesebb vezetési élményt biztosít, aszfalton és terepen egyaránt.