A 2023-as Ford Maverick Tremor

Élő fotókat adtunk az új, 2023-as Maverick Tremorról a Detroiti Autószalonról, amelyeket alább megtekinthet.

SEHOL MÁSHOL EL NEM ÉRHETŐ, EXKLUZÍV FORD PODCASTOK IDE és IDE KATTINTVA!

A Ford Maverick a feje tetejére állította a teherautó-szegmenst, mivel kicsi, megfizethető és üzemanyag-hatékony volt. A fogyasztók tömegesen reagáltak, és a kompakt hangszedőt egy éjszakai szenzációvá varázsolták. A Ford azonban nem nyugszik bele a babérjaikba, hiszen 2023-ra új Maverick Tremort mutat be.

A határozottan masszívabbnak tűnő Maverick Tremor átdolgozott hűtőrácsot és ferde első lökhárítót tartalmaz a jobb megközelítési szög érdekében. A vásárlók Tremor Orange vonóhorogokat, elsötétített Ford logókat és új, sötét díszítésű világító egységeket is találhatnak. Hozzájuk csatlakoznak a 17 colos könnyűfém keréktárcsák, amelyek sötétszürke eloxált felülettel és Tremor Orange díszítéssel rendelkeznek.

Azok az ügyfelek, akik valami egyedibbet keresnek, választhatják az 1495 dolláros Tremor megjelenési csomagot, amely szénsavas szürke tetővel és hozzáillő tükörsapkákkal egészül ki. A csomag fekete grafikát is tartalmaz a motorháztetőn és a karosszéria oldalán.

A belső változtatások ehhez képest szerények, de a sofőrök találhatnak majd Black Onyx üléseket Tremor Orange kontrasztvarrással, valamint „Tremor” hímzéssel a háttámlákon. Fekete ajtóhúzók és szellőzőnyílások csatlakoznak hozzájuk.

Az erőről egy 2,0 literes EcoBoost négyhengeres motor gondoskodik, amely 250 LE (186 kW / 253 LE) és 277 font láb (375 Nm) nyomatékot ad le. Míg a motor közös a mainstream változattal, a Tremor egyedi összkerék-meghajtást kapott, ikerkuplungos hátsó hajtásegységgel, differenciálzár funkcióval. Gyakorlatilag az összes hátsó tengely nyomatékát bármelyik kerékre képes átirányítani a fokozott terepjáró képesség érdekében.

A Bronco Sport-szerű összkerékhajtás mellett a Tremor az FX4 Off-Road Package-re épül, és masszív felfüggesztéssel rendelkezik, egyedi rugóval és lengéscsillapítóval. Nem ezek az egyetlen változások, mivel a teherautó acél csúszólemezekkel, nagy teherbírású sebességváltó-hűtővel, továbbfejlesztett féltengelyekkel és 1 hüvelykes (25 mm-es) emelővel van felszerelve. A Tremor vezetési mód választóval és Trail Control rendszerrel is rendelkezik, amely alacsony sebességű tempomatként működik terepen.

Ha már a kitaposott útról való lemerészkedésről beszélünk, a Maverick Tremor megközelítési, indulási és áttörési szögei 30,7, 22,2 és 19,9 fokosak. Bár nem F-150 Raptor R, ezek a számok mindegyike előrelépést jelent az összkerékhajtású Maverickhez képest, és a megközelítési szög lényegesen 9,1 fokkal nő.

A Tremor Off-Road csomag 2995 dollárba kerül, és kizárólag XLT és Lariat burkolatokon lesz elérhető. Ez elég ésszerűnek hangzik, és a modell szeptembertől rendelhető.