A 2023-as Honda NC750X stílusa és felszereltsége

23YM HONDA NC750X

  • Minimalista stílusban fogant idomzat
  • LED-világítás és folyadékkristályos műszeregység (LCD)
  • Átformált, hatékonyabb időjárás-védelmet nyújtó szélvédő
  • A megnövelt befogadóképességű, 23 literes tárolórekeszbe egy teljes értékű, kalandmotoros bukósisak is befér

Az NC750X formavilága minimalista, modern hála az átrajzolt és vékonyabbá tett alsó és a felső burkolatnak, az izmos üzemanyagtartálynak, a LED fényszóróknak, a fejidomot pedig amit látványos nappali menetfénnyel varázsolták még szebbé és egyedibbé. Utóbbin hatékony szél-, illetve időjárás-védelmet nyújtó plexi van, így nagyobb kényelemben róhatja tehát a kilométereket a karcsú, komfortos nyeregben helyet foglaló pilóta és utasa.

A hagyományos konstrukcióval ellentétben az NC750X üzemanyagtartálya az ülés alá költözött, helyét pedig jókora tárolórekesz vette át, melynek űrtartalma 23 liter. E megfontolt és gondos kialakításnak köszönhetően napellenzős, kalandmotoros sisak is könnyedén elfér, sőt a tárolórekesz bal felső sarkában beépítésre került egy USB töltőaljzat, hogy menet közben lehessen tölteni a telefont.

A könnyű kezelhetőség érdekében a színes folyadékkristályos (LCD) kijelző egyebek mellett a menetüzemmód kiválasztására is lehetőséget biztosít, az utasításokat a kormány bal oldalán elhelyezett gombbal adhatja ki a vezető

A nagyobb menetbiztonság érdekében ezentúl az Automatikus Vészvillogó (ESS)  szériatartozék. A funkció 53 km/óra felett aktiválódik, s akkor kezd – a többi közlekedő figyelmeztetése végett – szabályos időközönként fel-le kapcsolgatni az izzókat, ha legalább 6,0 m/s2-es lassulást érzékel. Bekapcsolt ABS, valamint nedves útburkolat esetén a határérték jóval alacsonyabb, mindössze 2,5 m/s2.

Honda Ignition Security System (HISS) névre keresztelt indításgátló részeként laponmart slusszkulccsal vehetik át NC750X-üket a vásárlók. Ennek fejében speciális ID-chipet helyeztek a mérnökök, ami a motor indításához szükséges kódot hordozza. Ha ez nem stimmel, a motorvezérlő egység (ECU) nem engedi életre kelteni az erőforrást.

HALLGASS EXKLUZÍV HONDA PODCASTOKAT IDE, VAGY IDE KATTINTVA!