A 2025-ös Nissan Kicks

  • A Nissan új, 2025-ös Kicks-jei növelik az összkerékhajtást, nagyobb teljesítményt és magasabb technológiát, de többe kerülnek.
  • A 23 220 dollártól kezdődően a subcompact meghaladhatja a 32 000 dollárt opciókkal és AWD-vel.
  • Az erőt egy 2,0 literes négyhengeres motor adja, amely 141 lóerőt és 140 lb-ft-t ad le.

A szubkompakt autók szegmense talán nem a legizgalmasabb, de a kínálat folyamatosan javul. A Nissan most egy vadonatúj Kicks-et dob ​​piacra 2025-re, és úgy tűnik, ez hatalmas frissítés az előző generációhoz képest. Mindjárt vezetni fogjuk, de mielőtt megtennénk, szeretnénk tudni, mit szeretne megtudni a piac legújabb kis crossoveréről.

A dolgok elindításához beszéljünk a hatalomról. Az új Kicks 2,0 literes négyhengeres motort használ, amely 141 lóerőt (105 kW) és 189 Nm nyomatékot ad le. Ezt az energiát egy fokozatmentesen változó sebességváltón keresztül továbbítja a földre. Az elsőkerék-hajtás alapfelszereltség, de az összkerékhajtás is először elérhető a Kicksben.

A felállás három konstrukciót ölel fel. Az alap S megtartja a dolgokat, nos, alapvetően 16 hüvelykes kerekekkel, LED-es külső világítással, szövet kárpitozással és 7 hüvelykes információs és szórakoztató rendszerrel. Ja, és ezen az áron ne számíts Android Autora vagy Apple CarPlayre – a Nissan azt szeretné, ha megelégedne a Bluetooth-szal. A középkategóriás SV ezzel szemben a 12,3 hüvelykes infotainment képernyővel, a sötétített hátsó ablakokkal és a karosszériaszínű ajtókilincsekkel együtt a 17 hüvelykes acélkerekeken ülve adja meg ezeket a lényeges dolgokat.

Aztán ott van az SR berendezés – a divatos. 17 colos könnyűfém keréktárcsákon gurul, és fényes fekete tükörsapkákat dob ​​be integrált irányjelzőkkel, tetősínekkel és bőrborítású kormánykerékkel. Belül műbőr kárpitozást, négy USB-C portot és egy 12,3 hüvelykes illesztőprogram-információs kijelzőt talál.

Nos, itt válnak érdekessé a dolgok. Az árazás meglehetősen messzire nyúlik, mivel a Kicks meglehetősen szerény 21 830 dollárról vagy 23 220 dollárról indul az 1 390 dolláros úticél díjával, de ha valaki belekóstol a finomabb dolgokba, a csúcskategóriás SR összkerékhajtással 27 680 dollártól vagy 29 070 USD úti céllal. És ha egy kicsit túlzottan boldog lesz a konfigurátorban, akkor egy olyan Kicks-t kaphat, amely átlépi a 32 000 dolláros határt. Így van – 32 ezer dollár egy szubkompakt crossoverért. Hagyja, hogy ez elsüllyedjen. Ez jelentős változás egy ebben a szegmensben lévő autó számára.

Szóval, mielőtt belevágnánk, mit szeretne tudni a Nissan legújabb szubkompakt crossoveréről? Tegye fel kérdéseit a megjegyzésekben, és gyorsabban válaszolunk, mint ahogy egy Kicks el tudja érni a 60 mérföld/órás sebességet – nos, talán egy kicsit gyorsabban.


Tudtad?

Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!