A ’25-os Forza 125 váza és futóműve 

  • Acélbók készülő csőváz, 33 mm-es csúszószár-átmérőjű első teleszkópok, kétoldali hátsó rugóstag állítható előfeszítéssel
  • A nedves tömeg csupán 164 kg, így fürge, fordulékony és könnyen kezelhető a modell
  • Blokkolásgátlóval felügyelt tárcsafékek kerültek az öntött alumíniumkerekekre 

Még szebbek, praktikusabbak és gazdagabban felszereltek lettek a Forza modellcsalád tagjai 2025-re

A Forza 125 alapjául szolgáló acélváz kellőképpen merev és erős, hogy a legkülönfélébb helyzetekben is biztos úttartást, illetve hosszú élettartamot garantáljon. Roppant teherbírók a masszív, 33 mm-es csúszószár-átmérőjű első teleszkópok is, akárcsak az egy darabból álló, alumínium lengőkarhoz kapcsolódó hátsó rugóstagok, amelyek rugó-előfeszítését 5 fokozatban, az aktuális terhelésnek megfelelően szabályozhatja a pilóta. 

A modern műszaki megoldások és a gazdag felszereltség dacára a Forza 125 kifejezetten könnyű, csupán 164 kg. Ez tulajdonképpen minden helyzetben megkönnyíti a használatot, beleértve a sétatempójú manőverezést és a parkolást is. Stabilitásában nagy szerepe van az 1510mm-es tengelytávnak, a fordulékonyság és a pontos irányíthatóság pedig az átgondolt geometria számlájára írható – villaszöge 26,5°, az utánfutás pedig 89 mm. 

Kezelhetőség, menetkomfort és közlekedésbiztonság szempontjából egyaránt rendkívül fontos, hogy kiváló tapadású abroncsok kerültek a Forza 125-re. A 15 colos, alumíniumból öntött első keréken 120/70 R15 méretű gumi feszül, míg a hátsó köpenyről 140/70 R14-es érték olvasható le. A 256 mm-es első és 240 mm-es hátsó tárcsára épülő fékrendszer ugyancsak elsőrangú, különösképp, hogy működését – nedves úton is biztonságos lassítást szavatoló – blokkolásgátló felügyeli.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!