A BAC bemutatja a sci-fi ihletésű 150. mono különlegességet
Ez a 150. BAC Mono, amelyet Liverpoolban építettek 2011 óta, és a 29. Mono R példány.
A Briggs Automotive Company (BAC) bejelentette 150. járművének leszállítását – egy különleges festéssel ellátott Mono R-t. A BAC Mono #150-et Julien Bgasse de Dhaem belga pénzember rendelte meg, aki a BAC szabott szakértőjével, Daniel Youddal és a tervezőcsapattal dolgozott együtt ennek az egyedi specifikációnak az elkészítésében.
A festmény „Ember a szatén tükörben” nevet viseli, és sci-fi filmek ihlették. A Satin Liquid Silver Paint felsőtestet matt karbonszálas alsó testtel, szatén karbon logóval és Highlighter Yellow díszítéssel kombinálja a motorháztetőn, a tükrökön, a légdobozban, a hátsó szárnyon, a diffúzoron és a kerekeken.
A cég tájékoztatása szerint a tervezőcsapat egyik tagja három napon keresztül kézzel maszkolta az autót, hogy a sárga akcentusokat a lehető legpontosabban alkalmazzák. A Dymaggal együttműködésben kifejlesztett, bronz bevonatú könnyű karbon hibrid keréktárcsákkal is fel van szerelve. A belső kiemelések közé tartozik a méretre szabott, szatén R logóval ellátott karbon kormánykerék, a rengeteg szénszál és a kontrasztos ezüst belső varrások.
Ez a 150. Mono és a 29. Mono R, ezért került az R29 logó a fényszórók burkolatára és a hátsó kerékjáratokra. Ne feledje, a 2019-ben bemutatott BAC Mono R korlátozott gyártású, 30 darabos, ami azt jelenti, hogy ez a példa a második utolsó.
A szuperautó műszaki adatai a légdobozra vannak nyomtatva. Mint minden BAC Mono R esetében, ez is szívó, 2,5 literes motorral van felszerelve, amely 342 LE (255 kW / 347 LE) teljesítménnyel rendelkezik, és 555 kg-ra billenti a mérleget, ami lenyűgöző teljesítmény-tömeg arányt jelent. tonnánként 613 LE. Az erőt a Forma-3-ból származó, szekvenciális hatfokozatú sebességváltó továbbítja a hátsó tengelyre, amely 2,6 másodperc alatt 0-97 km/h-t (0-60 mph) tesz lehetővé.
Neil és Ian Briggs testvérek 2009-ben alapították a BAC-ot, mielőtt 2011-ben bemutatták az első generációs Mono-t, 2019-ben az erősebb Mono R-t, 2020-ban pedig a második generációs Monot. Kevesebb, mint 12 évvel később a liverpooli márka 150-et gyártott. kézzel épített együléses szuperautók, növekvő kiskereskedői hálózattal, összesen 48 exportterületen. Az év elején a BAC bemutatta a hidrogénüzemű e-Mono koncepciót, 2023-ra pedig „izgalmas bejelentések sora van készülőben”.