A Bentley Motors globális márkakampányt indít
- A Bentley Motors új globális kampányt indított; „Hogy érzed a Bentley?”, hogy új közönségeket ösztönözzön arra, hogy az ikonikus márka és annak folyamatosan növekvő luxus-életmódjavaslatának részesei legyenek.
- Az Interpublic Grouphoz tartozó IPG-X által fejlesztett „Hogy vagy Bentley?” című filmet Anders Hallberg történetmesélő rendezi, és egy sor objektívet képzel el a Bentley világába és a márka közönségének szenvedélyeibe.
- A kampány a fizetős médián, az Otthonon kívül, a Connected TV-n és a Bentley organikus közösségi csatornáin fut majd, hogy lehetővé tegye a hozzáférést, az elmerülést és az interakciót.
Exkluzív autós, motoros és közlekedési podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
A Bentley Motors új globális márkakampányt indított; „Hogy érzi magát Bentley?”, amely meghívja a „B” generációt, hogy fedezze fel a Bentley világát, és kapcsolódjon vele. Az időn, fajon és nemen túlmutató generáció, a B generáció a Bentley célközönsége, amely új és meglévő vásárlókból, a márka rajongóiból és kollégáiból áll – akiket közös gondolkodásmódjuk egyesít, hogy kihívást jelentsen a status quo-nak, feszegesse a luxus határait és fedezze fel a a holnap világa.
A Bentley-t 1919-ben alapították azzal a vízióval, hogy a világ legkeresettebb luxusautó-márkája legyen. Az évtizedek során a márka folyamatosan fejlődött, és a márka DNS-ét új tudományágakra vitte, és az ambíciókkal a kortárs luxus életstílus vezetőjévé kíván válni. A tehetséges kézművesekkel, mérnökökkel és tervezőkkel való együttműködés révén a márka azt reméli, hogy a márka szinonimájaként szolgáló kézműves, innovációs és minőségi tervezési elveket a hagyományos autóipari határokon túlra is kiterjesztheti.
Az IPG-X által fejlesztett „Hogy vagy Bentley?” című filmet Anders Hallberg történetmesélő rendezi, és egy sor objektívet képzel el a Bentley világába. Mindegyik érinti a célközönség szenvedélyeit, és rámutat a márka meglévő jelenlétére ezeken a tereken, akár a Bentley Extraordinary Journeys, akár a zene a Bentley Record Room-ban, akár a Bentley Home dizájnja. A különböző átmenetek a márka polaritásának harmóniáját kutatják, miközben egyensúlyt teremtenek a luxus és a teljesítmény, a jólét és az erő, a modern és a hagyományos és az autentikus között, váratlan és emelkedett módon.
A kampány a fizetős médián, az Out Of Home-on, a Connected TV-n és a Bentley organikus közösségi csatornáin fut majd, hogy lehetővé tegye a hozzáférést, az elmerülést és az interakciót a Bentley világában.
Steven de Ploey, globális marketingigazgató elmondta: „Ez a márkakampány nagyban hozzájárul majd ahhoz, hogy a Bentley-t a luxus és a teljesítmény vitathatatlan vezetőjévé tegye, kiemelve a Bentley üzletág minden aspektusát, az autógyártáson túl. A kampány emellett még határozottabb és kívánatosabb profilt hoz létre a márka számára, amely mind az új, mind a meglévő célközönségeket vonzóvá teszi azáltal, hogy megragadja kulcsfontosságú szenvedélyeit.”
Nick Cooper, az IPG-X globális ügyvezető kreatív igazgatója a következőket mondta: „A „How do Bentley?” kampányvonalunk lehetővé teszi a márkának, hogy vezesse a beszélgetést arról, hogyan néz ki a luxus életstílus, egy közös gondolkodásmód segítségével kommunikálhat a meglévőkkel és növekvő közönség. Anders Hallberg igazgató, a luxus életstílus világának megértésében szerzett tapasztalata lehetővé tette számunkra, hogy a közönség szenvedélypontjaihoz – akárcsak az autókhoz – tárcsázzunk, hogy lenyűgöző és hiteles narratívát alkossunk, amely megtestesíti a márkát. Ez a kampány az élen jár majd abban, hogy a márkát a tisztán autóiparon túlmutató luxus életmódjavaslat felé terelje.”