A Blitz egy finomabb Aero Kitet mutat be a Toyota GR86-hoz és a Subaru BRZ-hez

Tavaly a Blitz egy meglehetősen radikális bodykit mutatott be a Toyota GR86 és a Subaru BRZ ikrekhez, erős NFS Underground hangulatot keltve. A japán tuner most egy második és még finomabb megközelítéssel újból felkeresi az RWD sportkocsikat.

A korábbi iterációtól eltérően az új készlet megtartotta a GR86 és a BRZ első lökhárítóját, ami a fő különbségtétel az ikermodellek között. A Blitz mindkét esetben egy hangsúlyosabb hasítót adott hozzá fekete és testszínű ékezetekkel, közelebb hozva az állát a talajhoz.

A profilon a modellek az oldalszoknya-hosszabbítás előnyeit élvezik, így az első és a hátsó sárvédők változatlanok maradnak. A sajtófelvételeken látható utángyártott ötvözetek nem szerepelnek a Blitz készletében, így a tulajdonos döntheti el, melyik kereket választja.

Hátul a tuner a diffúzor mindkét oldalára bordákat adott, amelyek lehetnek testszínű vagy fekete színűek. Ennél is fontosabb, hogy két különböző – alacsony és magas – hátsó légterelő közül lehet választani, különböző magasságú lábakkal és állítható szárnyakkal. Végül egy karosszériaszínű kiegészítés található a hátsó szélvédő alján, kozmetikai céllal. Ami a kékre égetett iker kipufogócsövet és a matricakészletet illeti, ezek opcionálisak.

A készlet már megrendelhető Japánban. Az elülső légterelő 60 500 ¥ (423 USD) vagy 88 000 ¥ (616 USD) a LED-szalaggal, az oldalsó küszöbhosszabbítások ára 110 000 ¥ (769 USD), a diffúzor szárnyai 49 500 ¥ (346 USD), a hátsó ablak pedig 0 ¥ 3 garnitúra. 269 ​​USD). A fent említett költség a festetlen FRP alkatrészekre vonatkozik, és nem tartalmazza az illesztést. Ami a hátsó szárnyat illeti, mind az alacsony, mind a magas származékok ára 275 000 ¥ (1923 USD), ha FRP-ből készül, vagy 330 000 ¥ (2308 USD), ha szénből készül, így ez a csomag legdrágább része.

A vizuális módosítások mellett a Blitz egy sor mechanikai fejlesztést is kínál a sportautó páros számára. A szívó-, hűtés-, ECU- és kipufogórendszer fejlesztései hozzájárulnak a szívó 2,4 literes boxermotor teljesítményének növeléséhez a 232 LE-ről (235 LE / 173 kW). Végül lehetőség nyílik olyan fejlesztések kezelésére is, mint például az alacsonyabb és merevebb felfüggesztés, egy agresszívabb lakóautó, a rugóstagok és az erősebb fékek.