A BMW a hongkongi Art Basel művészeti kiállítás hivatalos partnere

Az Art Basel művészeti kiállításról

Az 1970-ben alapított Art Basel a modern és kortárs alkotásokra összpontosító, világelső művészeti tárlatok legkiemelkedőbb képviselőinek egyesítő kiállítása, amelynek időről időre Bázel, Miami Beach és Hongkong ad otthont. A kiállítást vendégül látó város és régiója nyújtotta eltérő miliő okán minden egyes tárlat egyedülálló a maga nemében, amely az expón résztvevő galériákban, a kiállított műalkotásokban és a rendezvénnyel párhuzamosan futó, a helyi szervezetekkel közösen életre hívott programsorozatok tartalmi elemeiben érhető tetten.

Az Art Basel művészetek iránti elköteleződése az elmúlt évek során jócskán túlnőtt a kiállítások és tárlatok megszervezésén. 2014-ben a kreatív projektek pénzügyi támogatására létrehozott Kickstarter oldalán megalapította a Crowdfunding Initiative elnevezésű nagyméretű partonálási kezdeményezést, hogy nem kevesebb, mint 1,4 millió dollár befektetésével világszerte segítséget nyújtson a legkiemelkedőbb feltörekvő művészeti projekteknek. A 2016-ban elindított Art Basel Cities programsorozat részeként az Art Basel számos partnervárosával közösen dolgozik azon, hogy az egyes metropoliszok évről évre látványos, a helyi kulturális sajátosságokra épülő, egyedülálló művészeti programsorozatoknak adjanak otthont. Az Art Basel művészeti kiállítás szakembereire és nemzetközi hálózatára építve az Art Basel Cities célul tűzte ki, hogy felpezsdítse a világ számos nagyvárosának kulturális életét. További információkért kérjük, látogasson el a www.artbasel.com weboldalra.

A BMW Group kultúra iránti elkötelezettségéről

A BMW Group kulturális együttműködései immáron több mint ötven esztendőre tekintenek vissza, a vállalatcsoport jelenleg száznál is több ilyen viszonyt ápol világszerte. A hosszú távú elkötelezettségek középpontjában a modern és kortárs művészetek, a jazz és a klasszikus zene, valamint az építészet és a dizájn állnak. Három nagyszabású festményét Gerhard Richter 1972-ben kifejezetten a BMW Group müncheni székházának előcsarnokába készítette el. Azóta Andy Warholtól kezdve, Jeff Koons-on, Daniel Barenboim-on és Jonas Kaufmannon keresztül egészen Zaha Hadidig számos művész dolgozott együtt a BMW-vel. 2016-ban és 2017-ben a kínai multimédia-művész, Cao Fei és az amerikai legenda, John Baldessari készítették a BMW Art Cars kollekció újabb két guruló műalkotását. Az olyan társ-kezdeményezések mellett, mint a BMW Tate Live programsorozat, a BMW Art Journey művészeti utazás, illetve a Berlinben, Münchenben, Moszkvában és Londonban is életre hívott „Mindenki operája” ingyenes művészeti est-sorozat („Opera for All”), a vállalatcsoport világszerte számos nagyhírű múzeummal, előkelő művészeti kiállítással, legendás komolyzenekarral és világhírű operaházzal ápol hosszú távú partnerséget. A vállalatcsoport teljes körű alkotói szabadságot biztosít minden olyan kulturális tevékenység során, amelyben részt vesz – ez éppen olyan létfontosságú az úttörő művészeti munkák megalkotása szempontjából, mint a sikeres üzleti élet főbb innovációi terén.

A BMW kultúra iránti elkötelezettségéről további információkat talál a www.bmwgroup.com/culture és a www.bmwgroup.com/culture/overview weboldalakon.
Facebook: https://www.facebook.com/BMW-Group-Culture
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroupculture/
@BMWGroupCulture
#BMWGroupCulture