A Bugatti jutalmazta a megbízott globális partnerhálózatát

A Bugatti számára 2023 a növekedés és az evolúció időszakának bizonyult a 2024-es, a márka történetében kulcsfontosságú évre való felkészülés során. Sikerének további növelése érdekében a Bugatti páratlan értékesítési és értékesítés utáni partnerhálózatára támaszkodik, hogy világszerte erősítse jelenlétét és szolgáltatási színvonalát, garantálva a páratlan tulajdonosi utat az ügyfelek számára, függetlenül attól, hogy hol található az érintkezési pont.

Kibővített értékesítési és értékesítés utáni csapata kivételes munkájának és elhivatottságának elismeréseként a Bugatti felfedte a 2023-as év legjobban teljesítő partnereit. Az Értékesítési Kiválóság és a Szolgáltatási Kiválóság programok azokat a csapatokat és személyeket jutalmazzák, akik figyelmük középpontjába helyezik az ügyfeleket, és páratlan szolgáltatásokat nyújtanak. a Bugatti márkához illő szolgáltatás.

Exkluzív Bugatti podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!

Hendrik Malinowski, a Bugatti Automobiles ügyvezető igazgatója hozzátette: „A Bugattinál elkötelezettek vagyunk a csúcskategóriás hipersportautók gyártásában, és páratlan pillanatokat kínálunk ügyfeleinknek. Fontos, hogy a partnereink által nyújtott szolgáltatás tükrözze ezt a részletekre való odafigyelést és páratlan elhivatottságot, páratlan ügyfélélményt biztosítva igényes ügyfélkörünknek, függetlenül a helyszíntől és az ügyfél útjának lépésétől. Ezért büszkén ismerjük el legjobban teljesítő partnereinket az értékesítési kiválóság és a szolgáltatási kiválóság programok révén. Ezek a partnerek tökéletesen megtestesítik alapvető értékeinket, és kivételes teljesítményük biztosítja, hogy a Bugatti tulajdonosi tapasztalata továbbra is felülmúlhatatlan.”

A 2023-AS BUGATTI ÉRTÉKESÍTÉSI KIVÁLÓSÁGI PROGRAM – EVAN CYGLER ÉS BUGATTI GREENWICH NYERTESEK

A Bugatti partnerhálózatának kivételes értékesítési tehetségére helyezve a reflektorfényt, és ünnepelve a márkához nyújtott kiemelkedő hozzájárulást, a Bugatti megkoronázta a Bugatti Értékesítési Kiválósági Program globális győztesét. Idén ismét kinevezték a Bugatti Greenwich márkamenedzserét, Evan Cyglert, aki zsinórban harmadik győzelmét aratta, ezzel is hangsúlyozva figyelemre méltó eredményeit és a márka iránti szenvedélyét.

Cygler nemcsak rendkívüli elhivatottságát mutatta be ügyfelei páratlan élmények és interakciók tervezése iránt, hanem döntő szerepet játszott abban is, hogy segítse őket álomautóik megalkotásában. 2023-ban például követte az egyedülálló Chiron Super Sport1 „Golden Era” fejlesztését, a megrendelővel és a Sur Mesure csapatával együttműködve annak érdekében, hogy az illusztris műalkotás életre keltsen. 2023-ban azonban megkezdődött az egyedülálló modern Bugatti roadster, a Mistral2 és a csak pályás Bolide3 konfigurációja is, amely hamarosan a Molsheim Atelier-ben indul.

A 2022-es teljesítménye elismeréseként Evan Cygler egyszeri lehetőséget kapott az életben, amelyet megosztott néhány ügyfelével, hogy megvalósítsa azt a bravúrt, amelyet kevés tulajdonos ért el valaha – egy Chiron Super Sportot elvinni 400 km/h-s akadály a floridai Kennedy Űrközpontban, a Space Florida kilövő és leszálló létesítményében.

Evan Cygler így nyilatkozott: „Valóban hihetetlen, hogy sorozatban harmadszor is megkapták a „legjobb teljesítményű márkamenedzser” címet. Nagyon szeretném megköszönni a Bugatti márkának a bizalmát. A Bugatti és a páratlan hipersportautói iránti szeretet, amelyet vásárlóimmal osztok, a mindennapi hajtóerőm. Az én elhivatottságom az, hogy valóban egyedülálló élményeket csiszoljak nekik, és segítsem őket legmerészebb álmaik megvalósításában.”

A márka örökségéhez kapcsolódva a Cygler – más márkapartnerekhez hasonlóan – arra is összpontosított, hogy a használt Veyronok és Chironok 2023-ban új gazdára találjanak. A személyre szabott szolgáltatás, a részletekre való odafigyelés és a termék egyedi tulajdonságainak mély megértése révén Ezen autóipari remekművek elkészítésében a Cygler szorgalmasan segítette a tulajdonosváltást, biztosítva, hogy minden új vásárló zökkenőmentesen haladjon.

A BUGATTI ZÜRICH A 2023-AS „ÉV BUGATTI GLOBÁLIS SZOLGÁLTATÓ PARTNERE” CÍMET NYERTE

A már csaknem 1000 forgalomban lévő Bugatti autóval a szervizelés és a karbantartás a márka fő fókuszpontjává vált, így az ügyfélszolgálat létfontosságú eleme a Bugatti páratlan szabványok betartására irányuló folyamatos erőfeszítéseinek. A legjobb szolgáltatási partnereket dicsérve a Bugatti három regionális szolgáltatási kiválósági díjat osztott ki – egyet Észak-Amerikának, egy másikat Európának, egy harmadikat pedig a Közel-Keletnek és Ázsiának. Ezen túlmenően, a három regionális nyertes közül kiválasztott egy globális címet a világ legmagasabb teljesítményét felmutató partnernek.

A 2023-as időszakra a Bugatti Broward megkapta az áhított „regionális legjobb teljesítményű Bugatti szervizpartner” címet Észak-Amerikában, míg a Bugatti Zurich megszerezte az első helyet Európában, a Bugatti Dubai pedig megkapta a legjobban teljesítő Közel-Kelet partnere címet. Ázsia régió.

A Bugatti tervezésének, tervezésének és összeszerelésének szigorú szabványait tükrözve ezeknek a rendkívüli járműveknek a karbantartása alaposan képzett szakemberek szakértelmét igényli. A csúcstechnológiával felszerelt csúcstechnológiákkal, a legújabb diagnosztikai berendezésekkel és Molsheimben képzett szakértő szakemberekkel felszerelt három létesítmény az ügyfélszolgálat élvonalába tartozik, biztosítva, hogy minden Bugatti vásárló különlegesnek és egyedinek érezze magát. Ezek az elismerések azokat a csapatokat ünneplik, amelyek összehasonlíthatatlanul kiemelkednek, és olyan megbízható kapcsolatokat ápolnak az ügyfelekkel, hogy soha nem látott magasságokba emelik a Bugatti tulajdonosi útját.

Annak elismeréseként, hogy különleges köteléket tud kialakítani a Bugatti vásárlóival és gondoskodni dédelgetett autóikról, az európai győztes Zürichet a világdíj nyertesének is nevezték, és második egymást követő évben az „Év Bugatti globális szervizpartnere” lett. Az értékesítés utáni szolgáltatások kiválóságának megtestesítője, Zürich kiemelkedik a Bugatti tulajdonosi folyamatának gazdagításában, előre látja a tulajdonosok igényeit, és precíz szolgáltatást nyújt magas szintű odaadással és a részletekre való odafigyeléssel, amely méltó a végső luxust elkötelezett márkához. A Bugattinál az értékesítés és a vevőszolgálat zökkenőmentesen együttműködik a teljes tulajdonosi út során, hogy felülmúlhatatlan ügyfélszolgálatot kínálhasson.

Eligio Camiña, a Bugatti Zürich márkamenedzsere és értékesítés utáni menedzsere így nyilatkozott: „Megtiszteltetés, hogy a világ legjobban teljesítő Bugatti szervizpartnerévé választottak – nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Bugatti globális hálózatának részesei lehetünk, és hozzájárulhatunk a márka további fejlődéséhez. siker. Ez az elismerés az egész csapat kemény munkájának elismerése, de továbbra is törekszünk, és következetesen a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtjuk hűséges Bugatti-ügyfeleinknek.”

Ugyanazt a filozófiát követve, amely a márkában gyökerezik, a Bugatti és globális partnerhálózata bízik abban, hogy a legkisebb részletnek is lehet a legnagyobb hatása – „Az apró részletekben rejlik az erő”. Ennek alapján a márka folyamatosan finomítja ügyfélszolgálati hálózatát, és innovatív létesítményekkel egészíti ki, hogy a Bugatti továbbra is az autóipari csúcson maradjon.