A Bulldog Racing idén is megméreti a MINI John Cooper Works versenyautókat a Nürburgring 24-órás futamán
A privát színekben induló istálló két MINI John Cooper Works versenyautót gurít fel a Zöld Pokol rajtrácsára. Az egyik volánja mögött John Cooper unokája, Charlie Cooper foglal majd helyet.
Tavaly óta tartó, rendkívül sikeres tesztidőszakát követően a Bulldog Racing idén ismét rajthoz áll a Nürburgring 24-órás futamán. A 2023. május 18-21. között megrendezendő hétvégére a privát színekben induló csapat két MINI John Cooper Works versenyautót nevezett be. A közönség kedvencévé avanzsált, piros-fehér karosszériafényezést és 112-es rajtszámot viselő MINI John Cooper Works versenyautó idén is az SP3T kategóriában, a hatfokozatú manuális váltóval szerelt, vadonatúj MINI John Cooper Works modell pedig a VT2-FWD kategóriában száll majd versenybe, 126-os rajtszámmal.
„A tisztán elektromos márkává fejlődés felé vezető úton a hálózatról tölthető MINI John Cooper Works modellek koncepcióin is gőzerővel dolgozunk. Nagy örömmel tölt el minket, hogy a Nürburgring idei 24-órás futamán a Bulldog Racing két MINI John Cooper Works versenyautóval is rajthoz áll” – mondta Stefanie Wurst, a MINI márka vezetője.
Miután idén már két hosszútávú futamot is teljesített, a nürburgringi 24-órás versenyen Charlie Cooper, a klasszikus Mini Coopert 1961-ben feltaláló John Cooper unokája is bemutatkozik. A brit sportember sikeresen kvalifikálta magát a Zöld Pokolként is emlegetett Nürburgringre. A pilóták teljes névsorát és a versenyautók specifikációit egy későbbi időpontban jelenti be az istálló.
A menetteljesítményre, átlagos üzemanyag-fogyasztásra, valamint kombinált energiafogyasztásra és károsanyag-kibocsátásra vonatkozó adatok előzetes értékek. Az adatokat a valós körülmények közötti legdinamikusabb járműhasználat eredményeit vizsgáló, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP – Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) mérései szerint számolták ki, majd a legmodernebb autók menetteljesítményét vizsgáló EU-ciklus (NEDC – New European Driving Cycle) megegyező értékei szerint konvertálták át. Az adatok a gumiabroncs-típusoktól is függnek.