A Continental bemutatja a Swarovski kristályból készült átlátszó MicroLED információs kijelzőt

A Swarovski kristály kijelző önvilágító microLED technológiát használ az információk átlátszó képernyőn való megjelenítéséhez

Az autóalkatrész-gyártó, a Continental most mutatta be a következő műszaki újítást, amelyet a jó sarkú vásárlók valószínűleg megtalálnak majd készülő luxusjárműveikben. A cég betört a microLED kijelzők születőben lévő területére, hogy megmutassa a Swarovski kristályból készült átlátszó infotainment kijelzőt.

„A Crystal Center Display kulcsfontosságú elemével a belsőépítészet világát a feje tetejére akarjuk fordítani, és innovatív fókuszpontot szeretnénk teremteni a jövő prémium járművei számára – olyat, amely felkelti a figyelmet és felkelti az érzelmeket” – mondta Dr. Boris Mergell. , a Continental felhasználói élmény (UX) üzletágának vezetője. „Eltávolodunk az információk egyszerű megjelenítésétől, és azt egy erősen személyre szabott felhasználói élménnyé emeljük.”

A képernyő microLED technológiát alkalmaz, amelyet először a Las Vegas-i Consumer Electronics Show (CES) 2024-en mutattak be a fogyasztóknak. Az önvilágító képpontok lehetővé teszik, hogy a képernyő átlátszó legyen, miközben világosabb, és jobb kontrasztot kínál, mint a többi megjelenítési technológia.

A Swarovski speciális köszörülési technikákat alkalmazott, hogy a képernyő jellegzetes arculatát adja. Peter Widmann, a Swarovski Mobility ügyvezető igazgatója szerint az autógyártó a kristálykijelzőt a tartósság és a megbízhatóság jegyében tervezte.

„A Crystal Center Display a gyártási és folyamattechnológiák kombinációjának eredménye, amelyet a Continentallal együtt innovatív, új dizájnelemmé alakítottunk ki – amely vizuálisan éppoly lenyűgöző, mint műszakilag” – mondta Widmann. „Ily módon kristályunk sokkal több lesz, mint egyszerű belsőépítészeti elem – a felhasználók kulcsfontosságú interakciós felületként élik meg a járműben.”

A cégek szerint a technológia szemet gyönyörködtető, minimalista megjelenítési lehetőségeket kínál majd az autógyártóknak, amelyekkel egy luxusautó belsejét is kiemelhetik. Egyelőre nem világos, hogy valamelyik autógyártó bejelentkezett-e a technológia használatára járműveiben.

A fenntarthatóságot ötvözi a kortárs művészettel a Lexus kollaborációja Marjan van Aubel napeneriga-tervezővel