A Dacia Sping valódi sikersztori
A Dacia Spring többnyire új vásárlókat nyert meg a márka számára. A Dacia Spring-nek köszönhetően már napi 1 700 Forinttól elérhető mindenki számára az elektromos mobilitás.
Október eleje óta izgatott ügyfelek indulnak a Dacia márkakereskedésekbe, hogy átvegyék a 2020 októbere és 2021 júniusa között előrendelt Dacia Springeket.
Magyarország mellett több európai országban (Franciaország, Olaszország, Németország, Románia, Spanyolország stb.) elindított, példátlan előrendelési program nagy sikert aratott, három hónap alatt több mint 16 000 foglalás történt.
És még nincs vége! Európa-szerte a Spring további új városi, külvárosi és vidéki ügyfelet vonz be a kereskedésekbe, amiből július óta havonta átlagosan több mint 5 000 új megrendelés született.
Azzal, hogy a Dacia egy teljesen elektromos meghajtású városi autót kínál SUV külsővel elérhető áron, széles vásárlói körben jelentkező igényt elégít ki. A könnyű használatnak és töltési megoldásoknak, valamint az akár 305 km-es hatótávolságnak (WLTP városi ciklusban, 230 km WLTP kombinált ciklusban) köszönhetően az autó optimális mobilitási lehetőséget biztosít azoknak, akik naponta átlagosan 30 km-t utaznak.
És ilyen járműhasználóból rengeteg van Európában. A márka Magyarországon mindezt verhetetlen áron, már napi 1 700 Forinttól biztosítja.
A Spring a Dacia alapértékeivel felvértezve képes új ügyfeleket elcsábítani: őszinte, lényegre törő, robusztus, elérhető és a legjobb ár-érték arányú.
A Spring emellett a márka speciális nagykövetévé vált azzal, hogy olyan ügyfeleket is megnyert a márkának, akik életükben először vásárolnak Daciát (10-ből 8 Franciaországban).
„Nyolc hónap alatt a maga 40 000 megrendelésével a Spring kiváló kereskedelmi rajtot vett. Az autónak köszönhetően az elektromos mobilitás mindenki számára elérhetővé válik: a Spring bevonzza a Dacia márkát már ismerő ügyfeleket, és mellette új vásárlókat is képes meggyőzni. A r-EVolution dübörög!” – mondta Xavier Martinet, a Dacia Sales és Marketing Igazgatója.