A dél-afrikai Insane Paramount Marauder visszatért, és jobb, mint valaha
Fordítsa vissza gondolatait 11 évre, és talán emlékezni fog Richard Hammond híres Paramount Marauder-tesztjére a Top Gear 17. évadában. Nos, az őrült alkotás mögött álló cég visszatért, és bejelentette a Marauder Mark 2 piacra dobását.
A Marauder Mark 2 nagymértékben hasonlít az eredetihez, de számos módosításon esett át. Akna- és ballisztikai védelmet kínál, és egy dupla héjú monocoque hajótesttel rendelkezik, amely ellenáll az IED-eknek és az aknáknak.
A frissített Marauder mögött álló dél-afrikai vállalat hozzáteszi, hogy a vezetői felület jelentős fejlesztései révén az alkalmasabb lesz a küldetések széles skálájára. Ezen túlmenően ma már könnyen előállítható bal- és jobbkormányos konfigurációkban ugyanazon a gyártósoron. Lehetőség van arra is, hogy balkormányosról jobbkormányosra (és fordítva) kevesebb mint két óra alatt átalakítsák, ha a működési igények ilyen változtatást igényelnek.
„Az ember-gép interfészek terén elért lenyűgöző fejlesztések gyakran észrevétlenek maradnak, azonban az új Marauder „Mark 2”-be beépített rendszerek nagy előrelépést tettek az ergonómia, a kényelem és a funkcionalitás javítása terén” – mondta a Paramount Land Systems vezérigazgatója, Deon Grobler. nyilatkozat. „A Marauder kezelőfelületének fejlesztései javítják a használhatóságot zord körülmények között, ugyanakkor csökkentik a sofőr és a személyzet fáradtságát, kényelmesebbé és felhasználóbarátabbá téve a platformot, biztonságban tartva a csapatokat és harcra készen.”
A jelenlegi Maraudert Afrikában, a Közel-Keleten, Közép-Ázsiában és Délkelet-Ázsiában használják a fegyveres erők, és mint ilyen, úgy tervezték, hogy zökkenőmentesen működjön extrém körülmények között -20 és 50 Celsius fok között. C130-assal vagy Chinookkal is könnyen szállítható.
A Marauder Mark 2-n végrehajtott változtatások a gyártás felgyorsítását is lehetővé tették a vállalat számára.
„Az innovatív megoldások gyártásában 27 éves múltra visszatekintő tapasztalatunknak megfelelően, hogy optimalizáljuk ügyfeleink válaszképességét az Afrikában és világszerte tapasztalható fenyegetésekre, örömmel jelentjük, hogy ma megnöveltük saját gyártási sebességünket.” tette hozzá Grobler. „Mostantól már raktáron is tudunk járműveket gyártani a vevői rendelésekre történő gyártás helyett, gyorsabb megoldásokat kínálva a sürgős igényekkel rendelkező partnereink számára, akár jobb, akár balkormányos járműveket üzemeltetnek.”