A divat találkozik az (N)e(M)sporttal

A Mercedes-Benz és az SK Gaming korlátozott kapszulakollekciót mutat be Saul Nash-sel

  • A Mercedes-Benz az Esports-Team partnereként az SK Gaming 25 éves jubileumi rendezvényén mutatja be a kapszulakollekciót.
  • Az exkluzív kollekciót Saul Nash brit divattervező és koreográfus készítette
  • A darabok már előrendelhetők online

Teljesítmény, modern technológia és szenvedély – ez a közös a sikeres sportolókban, játékosokban és az autózás szerelmeseiben. A limitált kapszulakollekció egy kabátból és egy hosszú ujjú pólóból áll, amely a mindennapi sportruházat funkcionális követelményeit a divatos stílussal ötvözi. A megrendelés kezdetét kísérő közösségi média kampány e témák interakcióját jeleníti meg. A fotókon és a rövid videókon a Mercedes-Benz EQE elektromos hajtástechnikája és az SK Gaming táncosainak és tagjainak sportos teljesítménye kifejező szimbiózist alkot.

Saul Nash divattervező, mozgásrendező és koreográfus, aki előadás- és férfiruházat-tervezést tanult. Ezt a hátteret ötvözi saját, 2018-ban alapított kiadójában, lebontva a férfi- és sportruházat közötti határokat. Alkotásai gördülékenyek a dizájnban, a trendeket ötvözik a sportruházat funkcionalitásával, és a modern, aktív hétköznapokhoz teremtett divatot kínálnak. Ennek az innovatív megközelítésnek köszönhetően Saul több díjat is kapott tervezői tehetségként, köztük a Queen Elisabeth II díját a brit formatervezésért, mint az év nemzeti tervezője az Egyesült Királyságban.

A kifordítható fekete sportdzseki egy szemet gyönyörködtető lilás-kék hálómintát rejt, amely belül újrahasznosított poliészterből készült, és az SK Gaming csapat színsémájának árnyalataival. Mellére a Mercedes-Benz és az SK Gaming logója kontrasztos színekkel hímzett, míg a fekete nylon oldalán mindkét partner márkalogója is megtalálható a hátoldalon.

Ezt egészíti ki a hosszú ujjú fekete kompressziós ing, amely szintén újrahasznosított poliészterből és Lycrából készült az optimális testhez simuló illeszkedés érdekében, az ujjak oldalán és belsejében színes hálóbetétekkel, a kabát belső színével megegyező színben. Az ing mellkasán szintén mindkét partner, a Mercedes-Benz és az SK Gaming logója látható. A dizájn részletek, köztük a hüvelykujj hurkok, a félcipzár a magasan záródó gallérnál és a meghosszabbított hátrész, kiemelik a kollekció sportos funkcionalitását.

“Szívből gratulálunk partnerünknek, az SK Gamingnek a 25. évforduló alkalmából. Minden együttműködés új impulzusokból származik, és annál nagyobb örömünkre szolgál, hogy Saul Nash-sel közösen sikerült új kapcsolatot teremtenünk a divat és az Esport világa között. . Ezzel az exkluzív kollekcióval nem csak az Esports rajongóit, hanem ügyfeleinket és rajongóinkat is meg akarjuk szólítani, akik értékelik az aktív életmódot, amely funkcionális a mindennapi életben, miközben modern megjelenést áraszt.”
Julia Hofmann, a Mercedes-Benz AG márka-együttműködési és márkás szórakoztatási részlegének vezetője

„Megtiszteltetés, hogy a Mercedes-Benz és az SK Gaming partnere lehetünk, hogy megünnepeljük az Esports csapat fennállásának 25. évfordulóját. Ez a projekt izgalmas teret kínált három olyan világ felfedezésére, amelyek első fokon nem illenek egymáshoz. De a játék szépsége abban rejlik, hogy bármi lehetséges, hiszen végtelen a lehetőség. Inspiráló volt, hogy az Esports lencséjén keresztül ruhákat alkossak, ezt ötvözve a Mercedes-Benz letisztult dizájnjával és kitűnő örökségével, miközben ezt a mozgás világában képzeltem el, amiben én vagyok. a kérdés az volt, hogyan tudnánk mozgással életre kelteni a játékot, amely gyakran egy statikus sport.”
Saul Nash, tervező, mozgásrendező és koreográfus

“Az SK Gaming 25. évfordulója alkalmából egy nagyon különleges ajándékot szerettünk volna átadni közösségünknek és magunknak. Ezért partnerünkkel, a Mercedes-Benznel és Saul Nash tervezővel közösen létrehoztunk egy Fashion Capsule kollekciót, amelynek előremutató és A teljesítmény-orientált megjelenés kifejezi az SK Gaming identitását, mint a világ leghíresebb Esports csapatát.”
Alexander Müller, az SK Gaming vezérigazgatója

A két darabból álló kollekció megrendelésének 2022. november 30-i megkezdését kampány kíséri a Mercedes-Benz közösségi média csatornáin. Mindkét partner témavilágát színpadra állítja, mint például a mozgás, az előadás és a design. A kampányban Georgia “Troubleinc” Paraskevopoulou táncosok és tartalomkészítő, Lukas “Mango” Schändel és Niklas “NiklasNeo” Noerenberg az SK Gamingtől, valamint a Mercedes-Benz EQE szerepelnek. A maga Saul Nash által készített koreográfiában a kampány a gyűjtemény darabjainak funkcionalitásával foglalkozik, és a főszereplők személyiségével játszik. A képeket Justin French amerikai fotós készítette, a videókat Quyen Mike, aki „qmikeként” dolgozik tartalomkészítőként és modellként. A díszlettervezésért Isabel + Helen felel.

Mercedes-Benz és SK Gaming – partnerek 2019 óta
2019-ben a Mercedes-Benz volt az első autógyártó, amely Esports csapatba fektetett be. Az SK Gaminggel való együttműködés a logó jelenléte mellett közös projekteket, valamint kölcsönös know-how átadást is magában foglal, és túlmutat a puszta szponzori együttműködésen. Az SK Gaminggel kötött partnerség tartós hatással van arra, hogy a Mercedes-Benz az Esports közösség szerves része, és aláhúzza a márka átfogó Esport-kötelezettségének hitelességét.

A Mercedes-Benz globális divatos elkötelezettsége
1995 óta a Mercedes-Benz a világ divatiparának egyik fő szereplőjévé nőtte ki magát. A cég hiteles kapcsolatokat épített ki a divatvilágban, és kezdeményezéseit a feltörekvő tervezői tehetségek, az innovatív együttműködések, a divathét-partnerségek és az élő események támogatására használja fel.