Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A felsőkategória új különlegességei Genfben

Posted on 2018.03.08.2018.03.08. By AztaCARom

Folytatja modelloffenzíváját a felsőkategóriában az Audi: az új Audi A8 és az új Audi A7 után a prémiummárka első ízben mutatja be az Audi A6 új generációját. Legyen szó kényelemről vagy sportosságról, a kimondottan elegáns limuzin igazi sokoldalú tehetségként érkezik piaci szegmensébe. Emellett Genfben leplezi le az Audi első tisztán elektromos hajtásrendszerű modelljének prototípusát. A sportos SUV-modell a felsőkategóriás autók jellemzően tágas térkínálatát és színvonalas kényelmét a mindennapokban is jól használható hatótávval ötvözi.

 

Fejlesztés a business-kategóriában – az új Audi A6 Limousine

Új Audi A6 modelljével az Audi nagysikerű felsőkategóriás limuzinjának immár nyolcadik generációját mutatja be. Az egyszerre elegáns és technikai stílusú újdonság számos új fejlesztést hoz e piaci szegmensbe, s minden eddiginél sokoldalúbb. Akárcsak az A8 és az A7 Sportback, az A6 szintén az Audi új formai nyelvezetének hangsúlyos képviselője. Feszültséggel teli felületek, határozott élek és markáns vonalak jellemezte karakterét sportos elegancia, high-tech és igényesség határozza meg. Az utastér következetesen a teljes egészében digitális kezelés jegyében született és iránymutatónak számít e piaci szegmensben. Az MMI touch response kezelési rendszer érintésbeli és akusztikai visszajelzéseivel gyors és intuitív adatbevitelt tesz lehetővé. A vezetői segédrendszerek és connectivity-megoldások széleskörű kínálata még színvonalasabb kényelemről és biztonságról gondoskodik. A vezetői segédrendszerek különlegességei között említhető a kínálatban még az idén megjelenő parkoló- (Parking Pilot) és garázs-pilóta (Garage Pilot), valamint az adaptív menetasszisztens, amely a jármű hossz- és keresztirányú vezetését is támogatja, emellett útszűkületekben és útépítési szakaszokon is segítheti az éppen igénybe vett forgalmi sáv tartását. Az új Audi A6 agilis akár a sportautók és fordulékony, mint egy kompakt modell. Ez nagyban köszönhető a dinamikus összkerékkormányzásnak, amely a közvetlen, sportos kormányreakciókat magasfokú menetstabilitással ötvözi és akár 1,1 méterrel is csökkenti a limuzin fordulókör-átmérőjét. Az új csillapítási koncepció intenzív, mégis finoman differenciált visszajelzésekről gondoskodik az útfelület felől.

 

Európai piaci bevezetésekor az Audi két egyaránt erőteljes és kulturált járású motorral kínálja új A6 sorozatát. A egyik a 250 kW (340 LE) teljesítményű 3.0 TFSI (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,1 – 6,7*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 161 – 151*), a másik a 210 kilowattos (286 LE) 3.0 TDI (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 5,8 – 5,5*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 150 – 142*) erőforrás. A magas színvonalú kényelem és gazdaságosság szolgálatában mindegyik motorváltozat már alapkivitelben mild-hibrid rendszerrel egészül ki. Az új Audi A6 Neckarsulmban készül és 2018 júniusban széleskörű felszereltséggel érkezik a német piacra.

Tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modell – az Audi e-tron prototípus

Az Audi e-tron prototípus a négykarikás márka első tisztán elektromos hajtárendszerű modelljére kínál kitekintést és kifejezetten erre a célra kifejlesztett dizájnfóliával álcázva utal elektromos technikájára. A „felvillanyozó” külső alatt sportos prémiumkategóriájú SUV-modell rejtőzik, akár öt személy és csomagjaik számára is bőséges térkínálattal. Az utastér tágassága és kényelme egyaránt az Audi felsőkategóriás modelljeinek felel meg. Az elektromos quattro összkerékhajtás, a hosszú utazásokat is lehetővé tévő hatótáv és az átfogó töltőkínálat kompromisszumok kényszere nélkül kínálja az ügyfelek számára a tisztán elektromos autózást. Az Audi e-tron prototípusok sorozatgyártású változata a gyorstöltő-állomásokon akár 150 kW teljesítménnyel is „tankolható”, s nem egész 30 perc alatt készen állhat az újabb hosszú távú túrára. Amíg a négykarikás márka első elektromos modellje az év végén megérkezik a piacra, több száz kísérleti modell futja világszerte tesztjeit extrém körülmények között. Az újdonság különlegesen álcázott „álruhás királyfiként” invitál fotóvadászatra: az érdeklődők az #etron címke alatt a közösségi médiában is közölhetik képeiket, a legjobb fotókat pedig az Audi saját www.e-tron.audi weboldalán is bemutatja, ahol további exkluzív genfi képanyag is megtekinthető.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Fotók érkeztek a két áldozatot követelő balesetről
Next Post: A Ford tisztelgése a nők előtt

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A streaming hozza a hangfelvételipar legtöbb bevételét
  • Családi hétvége a Városligetben
  • Kezdődik a Reflex5!
  • Meghosszabbították a 16. KAFF nevezési határidejét
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT