A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz

A Honda két- és négykerekű koncepcióinak széles választéka remélhetőleg bizonyos gyártási kínálattal is jár.

A Honda bemutatta a 2023-as tokiói Japan Mobility Show széles körű kínálatát, amely autókat, kerékpárokat, robotokat, elektromos termékeket és repülőgépeket tartalmaz. A legérdekesebb autókijelzők közé tartozik a titokzatos Honda Specialty Sports Concept, egy újrahasznosított kis ferdehátú, a Sustaina-C Concept és az önvezető, nehéz négykerekű CI-MEV.

A legsportosabbaktól kezdve a Honda egyetlen képet sem jelenített meg a Specialty Sports Conceptről, de egy NSX-stílusú vázlat a „Honda Dream Loop” illusztráción előzetesként szolgálhat. A koncepció teljesen elektromos lesz, és a „vezetés élvezetére” és a „kezelés élvezetére” összpontosít. A sajtóközlemény szerint a sportautó célja, hogy nagyfokú egyéniséget kínáljon, és megszabadítsa használóit az időkorlátoktól.

@egyszermarlattam

nt1100 2024 #followme #subscribe #moto #motor #motorcycle #motorcycles #motorlover #motorlovers #honda #nt1100 #hondant1100 #hondamotor #hondamotorcycle @I❤️Motorcycles @Honda @hondafolife @Bertapress @PodCARs @begurulva @TrollVerda @Teszt a lelke mindennek

♬ All Night – Parov Stelar

Az új Sustaina-C koncepció úgy néz ki, mint a Honda e élesebb evolúciója, és újrahasznosított akrilgyantából készült, fenntartható karosszériát tartalmaz. Ugyanebből az anyagból készült a Pocket Concept, egy futurisztikus kialakítású kompakt elektromos kétkerekű. A gyártásra készebb SC e: Concept ezzel szemben egy városi környezetbe való elektromos robogó, és a cserélhető Honda Mobile Power Pack e:-vel rendelkezik, így a felhasználónak nem kell várnia a töltésre.

Visszatérve a négykerekűekhez, a Honda CI-MEV egy teljesen elektromos, kétüléses városi koncepció, amely egyesíti a „kooperatív intelligenciát” és az autonóm technológiát, mint utolsó mérföldes megoldást a mozgásukban korlátozott emberek számára. Úgy tűnik, hogy a koncepció a szubkompakt és a nagy teherbírású négykerekűek lehetséges versenytársa, bár nem világos, hogy a Honda fontolóra veszi-e a gyártásba helyezést. Ugyanez vonatkozik egy titokzatos könnyű haszongépjármű prototípusra is, amely nem szerepelt az előnézeti képeken. Hasonlóképpen, a Honda Autonomous Work Vehicle egy kísérleti platform különféle típusú tartozékokkal.

@begurulva1

nt1100 #moto #motor #motorcycle #motorcycles #motorlover #motorlovers #honda #nt1100 #hondant1100 #hondamotor #hondamotorcycle #subscribe #followme @Bertapress @Teszt a lelke mindennek @TrollVerda @egyszer már láttam autót @PodCARs @I❤️Motorcycles @Honda @HONDA ✔️

♬ Motor King – Remix – Dj Fan

A kiállítások nem korlátozódnak a két- és négykerekű koncepciókra, hanem a cég bemutatja a HondaJet Elite II kisvállalkozási repülőgép belső modelljét, valamint a Honda eVTOL repülőgép külső méretarányos modelljét, egy gázturbinás hibrid rendszert is. ami fejlesztés alatt áll, az Avatar nevű “alter ego” robot, az egyensúlyszabályozással rendelkező Uni-One ülős mobilitási eszköz, a Power Exporter e: 6000 hordozható külső tápegység és egyéb elektromos termékek a cserélhető Honda Mobile Power Pack e:-vel. Végül, de nem utolsósorban, a Honda felkéri az embereket, hogy egy speciális weboldalon készítsék el saját „álomprojektjüket” mesterséges intelligencia segítségével. Az elkészült rajzokat a kiállításon a Honda saját projektjei mellett LED-képernyőkön jelenítik meg, a látogatók pedig kártya formájában hazavihetik őket.