A Horwin három elektromos motorkerékpárt visz a CES-re

Az Egyesült Államokban, az értékesítés az év végén kezdődik

A 16 800 dolláros Horwin Senmenti 0 a negyedik negyedévben kerül kereskedelmi forgalomba, és hatótávolsága 186 mérföld

A kínai Horwin Amerikába érkezik, és az a cél, hogy feltűnést keltsenek a CES-en. Ennek az erőfeszítésnek a részeként három elektromos motorkerékpárt mutatnak be.

Az első a 16 800 dolláros Senmenti 0, amelyet sportos és sokoldalú városi kalandkerékpárnak tartanak nyilván. Horwin sok konkrétumba nem ment bele, de a modell szögletes vonalakat és jellegzetes világítási egységeket tartalmaz.

A kerékpár 84,4 hüvelyk (2144 mm) hosszú, ülésmagassága pedig 31,2 hüvelyk (792 mm). A modellhez egy mesterséges intelligencia által hajtott, fejlett vezetést segítő rendszer is tartozik, amely „a személyre szabottság növelésére szolgál, mivel a rendszer adatokat gyűjt a versenyző megértéséhez, megelőzve a baleseteket, valamint növelve a versenyzők védelmét és önbizalmát”.

Ha már a biztonságról beszélünk, a kerékpár adaptív tempomattal, holttér-érzékelővel és első/hátsó ütközésre figyelmeztető rendszerrel rendelkezik. A további kiemelések közé tartozik az automatikus távolsági fényszórók, a 360 fokos látórendszer, a domboldali ereszkedés vezérlése és a sávfelismerő technológia. A cég megemlítette a felfelé irányuló segítséget és a Sentry módot is.

Az 507 font súlyú (230 kg) kerékpárt 16,9 kWh-s akkumulátor hajtja, amely 186 mérföld (299 km) hatótávolságot biztosít. Egy villanymotort táplál, amely 99 LE (74 kW / 101 LE) teljesítménnyel és 894 Nm nyomatékkal rendelkezik. Ez a beállítás lehetővé teszi, hogy a kerékpár 2,8 másodperc alatt gyorsuljon fel 0-60 mph-ról (0-96 km/h), mielőtt eléri a 125 mph (201 km/h) végsebességet. A cég azt is közölte, hogy 0-80%-os töltöttségről akár 30 perc alatt is képes egyenáramú gyorstöltővel.

A kerékpár jelenleg előrendelhető, az Egyesült Államokba pedig a tervek szerint az idei negyedik negyedévben kezdődnek.

A modellt 2025-ben a Senmenti X követi, amelyet egy hasonló elnevezésű koncepció prezentál. Ez egy „Hyper GT”, amelyet úgy terveztek, hogy „nagy teljesítményű túramotorkerékpár legyen”.

Úgy néz ki, mint valami Tron-filmből, a koncepció megvilágított kerekekkel és futurisztikus burkolattal rendelkezik. A cég nem sokat árult el a motorról, de láthatunk X-alakú világítóegységeket, szimulált motort és méretes ülést.

A kerékpár 25,9 kWh-s akkumulátorral van felszerelve, amely a WLTP ciklusban 250+ mérföld (402 km) becsült hatótávolságot biztosít. A koncepció egy 99 lóerős (74 kW / 101 LE) motorral is rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy a kerékpár kevesebb, mint négy másodperc alatt elérje a 96 km/h-t.

Végül, de nem utolsósorban, a Senmenti 11 a tervek szerint 2026-ban érkezik. Minimalista koncepciója van, amely függőleges világítási egységeket és osztott hátsó kerekeket tartalmaz. A biciklinek „különböző stílusú variálható karosszéria-burkolatai” is vannak, amelyeket feltehetően ki lehet cserélni.

A Horwin vezérigazgatója, Wendsor Zhou Wei azt mondta: „Nagyon örülünk, hogy bemutathatjuk Horwint, és elmesélhetjük történetünket új közönségnek”, ahogy az „USA. nyilvánvalóan kritikus értékesítési piac minden elektromosjármű-vállalat számára.” Hozzátette: „Alig várjuk, hogy megmutassuk a versenyzőknek, a teljesítményrajongóktól az elsők között az elektromos motorozás minden előnyét.”