A Hyundai és a Hertha BSC közösen támadnak
A Hyundai több évre szóló partnerségi megállapodást kötött a Hertha BSC-vel, mint a klub globális autóipari partnere.
- A Hyundai lesz a Bundesligában játszó klub globális autóipari partnere egészen 2021-ig.
- A következő szezontól kezdve a Hyundai logója felkerül az összes Hertha BSC mezre a Bundesliga mérkőzéseken.
A Hyundai bejelentette, hogy több évre szóló partnerségi megállapodást kötött a Hertha BSC-vel, melynek értelmében a Hyundai lesz a klub új globális autóipari partnere. A 2018/19-es szezontól kezdve, a Hyundai logója felkerül az összes Hertha BSC mezre a Bundesliga mérkőzéseken egészen 2021-ig.
Habár már eddig is erősen megvetette lábát a futball területén, ez az első alkalom, hogy a Hyundai ilyen jellegű partnerségi megállapodást kötött egy elsőosztályú német klubcsapattal. Az angol Premier League-ben játszó Chelsea FC és a La Liga-ban érdekelt Atlético Madrid után a Hertha BSC lesz a harmadik európai top csapat, amellyel az autógyártó partnerségre lép az idén nyáron.
A partnerség ideje alatt a Hyundai szorosan együtt fog működni a Hertha BSC-vel a mobilitás megkönnyítse érdekében, valamint, hogy a labdarúgást még elérhetőbbé tegye a klub szurkolói számára, számos szurkolóközpontú kezdeményezésen keresztül.
A Hyundai nemcsak a Hertha BSC mezein lesz majd látható, hanem a klub pálya szélén futó LED-es reklámfelületein és a vendéglátói márkatámogatók között is meg fog jelenni a hazai meccseken. A megállapodás lehetővé teszi, hogy (reklámcélból) igénybe vegyék a férfi elsőszámú csapat tehetségeit, valamint média- és digitális tartalmi jogokat is biztosít. A vállalat jelentős számú autót is a klub rendelkezéséré bocsát, hogy ezzel is támogassák a klub működését valamint, hogy bemutassák a Hyundai modellválasztékát.
Legutóbbi bejelentésével a Hyundai tovább bővíti hosszú ideje fennálló jelenlétét a legmagasabb szintű labdarúgásban, miután már 20 éve vállal részt nemzeti és nemzetközi versenyekben.
Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe Marketingért és Termékekért felelős Alelnöke a következőket nyilatkozta:
„A Hertha BSC egy nagyon sikeres klub, amely kihívásokat kereső szellemiséggel és szenvedélyes szurkolótáborral rendelkezik, és amely jól illeszkedik a Hyundai törekvéseihez. Az új együttműködésnek köszönhetően lehetőségünk nyílik tovább növelni jelenlétünket szurkolók milliói között Németországban és világszerte egyaránt, valamint lehetővé teszi számunkra, hogy új lehetőségeket teremtsünk a Hertha BSC szurkolói és a vásárlók számára a szezon ideje alatt. Egy ilyen partnerség Németországban történő kiépítése nagyon is illeszkedik a Hyundai törekvéseibe, mivel eddig is igen jelentős volt az üzleti jelenlétünk ebben az országban, többek között itt találhatók tervező-, K+F valamint motorsport létesítményeink illetve értékesítési és marketing irodáink.”
Ingo Schiller, a Hertha BSC ügyvezetője az alábbiakat nyilatkozta: „Nagyon örülünk ennek az új partnerségnek és büszkék vagyunk arra, hogy a Hertha BSC a Hyundai európai szponzorációs stratégiájának a részese lehet az elkövetkezendő években, olyan topcsapatok mellett, mint a Chelsea FC és az Atlético Madrid.”
A Hyundai 1999 óta a FIFA Top partnere, 2017-ig 18 éven át volt az UEFA elkötelezett támogatója és továbbra is kiemelt részt vállal a nemzeti válogatottak, valamint egyéni klubcsapatok támogatásában több országban: Franciaországban az Olympique Lyonnais, a következő szezontól az Egyesült Királyságban a Chelsea FC, Spanyolországban pedig az Atlético de Madrid támogatója lesz.
Egyéb tevékenységei mellett, a márka többek között Németországban hozta létre a Hyundai Motor Europe központját, a Hyundai Motor Europe Műszaki Központját, a Hyundai Európai Tervezőközpontját, a Hyundai Motorsport globális központját, valamint itt, a világhírű nürburgringi pálya mellett alakította ki saját tesztközpontját.