Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A japán Tuner Camaro utánzatú arcot illeszt a Suzuki minden furgonjára

Posted on 2023.01.31.2023.01.30. By Google Fordító

A mintát az 1969-es Chevrolet Camaro ihlette, és van egy sportos változat az SS emblémával

A Suzuki Every, egy kis kisteherautó, amely Japánban kapható, meglehetősen népszerűnek bizonyult a kreatív arccsere alapjaként. Követve a Defender arca a DAMD és a Jimny arca T-Style által készített kisteherautó most úgy néz ki, mint egy vintage Camaro, a Gibson nevű japán tunernek köszönhetően.

A többi hangolóhoz hasonlóan Gibson csak a Suzuki elejét változtatja meg. A Camaro készlet tartalmaz egy apró motorháztetőt egy kis dudorral, új első sárvédőket, a Koito által készített kerek fényszórókat, egy új első lökhárítót és egy retro stílusú rácsot, amely teljesen el van zárva. A fent említett alkatrészeket úgy tervezték, hogy úgy néz ki, mint az 1969-es év Chevrolet Camaro, a szükséges módosításokkal annak érdekében, hogy kompatibilis legyen a Suzuki Every lábnyomával és arányaival.

A tuner valójában két különböző variációt kínál Camaro stílusú készletéből. Az elsőt minden Max-nak hívják, és kalandos megjelenésű, különösen a képen látható példában, ahol lökhárítóval, csúszólapokkal, oldalsó lépcsőkkel, terepjárókkal kombinálják, és egy tető sátor.

A második variációt az idei évben mutatták be Tokiói Autószalon és sportosabb álláspontot képvisel a Camaro SS ihlette. Ugyanazt a rácsot, fényszórókat és motorháztetőt használja, mint az Every Max, de hozzáad egy SS jelvényt, egy mélyebb első lökhárítót sportos bevitellel, kiterjesztett sárvédőket, és egy osztó, amely hasonlít a Camaro aláíró állára. A kiállítási padlón az egyes SS-k oldalsó szoknyákkal, vörös kész könnyűfém kerekekkel és piros kárpitokkal is rendelkeznek a kabinban. Ha kíváncsi a költségekre, akkor a Camaro arc önmagában ¥ 242 000 ( $ 1 862 ) -ba kerül, a szállítási, festési és felszerelési költségeket nem számítva.

Azok, akik inkább a terepjáró beállítást részesítik előnyben, és már rendelkeznek a Suzuki minden ugyanazt a ¥ 242 000 ( $ 1 862 ) -et kell költenie a Camaro arcra, plusz ¥ 44 000 ( $ 339 ) a lökhárító és a csúszólap kombinációjára, ¥ 88 000 ( $ 677 ) az oldalsó lépcsőkhöz, ¥ 308 000 ( 2 372 $ a Gravis tető sátorhoz, és némi extra pénzt az A / T kerekekhez és egy megfelelő felfüggesztés emelőkészlet.

Végül, de nem utolsósorban, a cég szüreti kárpitozási lehetőségeket is kínál az első és a hátsó ülésekre, valamint a ¥ 209 000 ( $ 1 610 ) ágykészleteket Gravis-tól vagy Grafam-tól, amelyek lehetővé teszik, hogy mindenkiben aludjon, bár ezeket jelenleg a 2006 – ban elfogyottként sorolják be Gibson hivatalos weboldala.

carscoops

2030-ra a Suzuki öt EV-t indít Európában, hatot Japánban és Indiában

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Camaro, Suzuki, Tuner

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Erről szólt a Peugeot e-Lion day (3.)
Next Post: A 75-ös trolibusz vonalát is ellenőrizték a rendőrök

Kapcsolódó cikkek

  • Módosított menetrend a Budapest–Újszász–Szolnok vonalon Hírek
  • A Volkswagen e-Up! az év elektromos kisautója Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Lambretta sztori (1.) Ctrl+C - Ctrl+V
  • A VW ID.5 GTX Xcite koncepció közepes és zöld elektromos crossoverként debütált Bemutató
  • Drónokkal (is) vadásznak a szabálytalan autósokra a nógrádi zsaruk Ctrl+C - Ctrl+V
  • 29 százalékkal többen utaztak a főszezonban a Balatonhoz 2021-hez képest Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT