A legendás GT40 elektromos változatát alkotja az Everrati

Az Everrati összefog az 1960-as évek korszakának kiegészítő sportkocsik vezető gyártójával, a Superformance-nal

A partnerség első új modellje az ikonikus állóképességű versenyautó, a GT40 nagy teljesítményű, villamosított változata lesz

Az Everrati és a Superformance küldetése a jövőbiztos autóipari ikonok, és a GT40 kiegészíti az Everrati lenyűgöző portfólióját

A termékcsalád már tartalmazza a Porsche 911 (964), a Land Rover IIA sorozat és a Mercedes-Benz SL Pagoda újradefiniált EV változatait

Az Everrati modelljeit mind helyreállítják a homlokzat állapotában, és fejlett elektromos hajtáslánc-technológiával alakítják át

FOTÓK >>>


Az Everrati, az autóipari ikonok újrafogalmazására és jövőbiztosítására szakosodott vezető technológiai vállalat a fejlett elektromos járművek hajtásláncainak integrálásával, és a Superformance, az 1960-as évek vezető alkatrészes sportautóinak vezető gyártója stratégiai partnerséget alakított ki – az első új modellel a legendás GT40 villamosított változata.

Az Everrati-t azért hozták létre, hogy tovább segítse a világ legkívánatosabb és legismertebb autóinak örökségét, újradefiniálva és precízen átalakítva azokat a legmodernebb elektromos hajtásokkal, fenntartva és fokozva az eredeti karakterét. Minden Everratiban fel van szerelve egy
egyedi tervezésű elektromos áramforrás és akkumulátoros rendszer, amely fokozott teljesítményhez és kibocsátásmentes jövőhöz vezet.

A Superformance a nagy teljesítményű alkatrészekből álló autók teljes sorozatát kínálja, minden idők legpatinásabb járműveivel ünnepelve. Minden járművet védjegyjogosultak licencével gyártanak, beleértve a GM-t és a SAFIR GT40-et, növelve ezzel a hitelességet és az értéket. Gördülő futóműként értékesített Superformance autó konfigurálható örökséggel vagy modern hajtáslánccal.

Az Everrati és a Superformance partnerség lehetővé teszi a rajongók számára, hogy elektromos meghajtású GT40-t vezessenek, ennek az első modellnek a fejlesztése már folyamatban van. Prototípus futómű épült, és átfogóan alkalmazkodik az ICE energiától a fejlett elektromos meghajtásig az Everrati brit fejlesztési központjában, Upper Heyfordban, az amerikai Cotswolds volt amerikai légibázison.

Mint minden Everrati jármű esetében, a részletekre is alapos figyelmet fordítanak az olyan kulcsfontosságú tényezőkre, mint az akkumulátor elhelyezkedése és a súlyeloszlás, hogy megőrizzék és fokozzák az eredeti karakterét és lelkét. A partnerség és az újragondolt ikon első új modelljének további részleteit a következő hónapokban közöljük.

Justin Lunny, az Everrati alapítója és vezérigazgatója: „Ez a tökéletes partnerség. Az Everrati és a Superformance egyedüli fókusza az ikonikus autók, Lance és csapata pedig a THE srácok, amikor a történelem leglegendásabb autóinak engedélyezett futóműveiről van szó. Ezeknek az alvázaknak a fejlett EV hajtásláncainkkal és a precíziós tervezéssel történő házassága növeli a teljesítményt, miközben megőrzi az eredeti lényegét és lelkét. Célunk a legjobb elektromos sofőrök megalkotása, és ezzel egyidejűleg ezek a valódi mesterek jövőbiztosítása.

„Az 1960-as években ennyi legendás autót készítettek az anglo-amerikai partnerségek. Valójában a legelső GT40-et a hatvanas évek elején hívta életre egy brit székhelyű csapat, amelyet Roy Lunn emigráns brit mérnök vezetett a slough-i Ford Advanced Vehicles cégnél. Karosszériáját még a coventryi Abbey Panels készítette, mielőtt a kész autót a New York-i Autószalon előtti napon, 1964 áprilisában az Egyesült Államokba szállították volna.

„Tehát nagyon helyénvalónak tűnik, hogy az Everrati partnerkapcsolatban álljon a Superformance-nal, nemcsak az autóipari ikonok örökségét előmozdítva, hanem az Egyesült Királyság és az USA közötti partnerséget is. Egy másik atlanti-óceáni kapcsolat az, hogy fejlesztési központunk egy volt amerikai légi támaszponton található, Oxfordshire vidékén. “

Lance Stander, a Superformance vezérigazgatója: „Nagyon izgatott vagyok a ma bejelentett partnerség miatt. Justinnak és az Everrati csapatának meggyőző jövőképe van, valamint a műszaki törzskönyv és a szakértelem, hogy újragondolják ezt az autóipari ikont a 21. században. Bár mindig imádni fogom a V8-as hajtású járművet, kétségtelen, hogy az Everrati fejlett EV hajtásláncainak rendkívül magas teljesítménye. Igazán lenyűgöznek azok a hosszúságok, amelyekig az Everrati megtartja az eredeti autó súlyeloszlását és jellegét. A villamosítás sok szempontból a jövő, és újabb lehetőséget kínál azok számára, akik szeretik a klasszikus sportautókat. ”