A legújabb Honda Forza 750 váza és futóműve

24YM FORZA750

  • Acélcsövekből összeállított gerincváz, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított első teleszkópok, Pro-Link himbarendszer és alumínium lengőkar hátul
  • Radiálisan rögzített, négydugattyús nyergek 310 mm-es tárcsákkal és blokkolásgátlóval
  • Öntött alumíniumkerek elöl 17”, hátul 15”-os átmérővel

A 235 kg-os menetkész tömegű Forza 750 erős, acélcsövekből készülő vázra épül. Hála az átgondolt kialakításnak, a kompakt szerkezetbe minden befér, sőt egy jókora tárolórekesz kialakítására is lehetősége nyílt a tervezőknek. A villaszög 27°, az utánfutás 104 mm, a tengelytáv pedig 1580 mm.

Igen kifinomult menetkomfortot és kiváló úttartást garantál az állítható rugó-előfeszítésű, belsőtartályos központi hátsó rugóstag, ami Pro-Link himbarendszer közbeiktatásával kapcsolódik – az üreges keresztmerevítővel és U-szelvényekkel erősebbé tett – alumínium lengővillához.

A 17”-os első és a 15”-os hátsó kerékre 120/70 R17, illetve 160/60 R15 méretű abroncsokat szerelnek, így minden helyzetben biztos úttartás és tapadás jellemzi a modellt. Emellett a fékhatás is kimagasló, hiszen a 310 mm-es első féktárcsákat négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergek fogják közre, melyek működését ABS felügyeli.

A Honda Forza 350-re is felpattantak >>>

Rövidke makogásosdi a Honda Forza 350-ről >>>