A Lexus Beyonce világturnéjának autóipari partnere

A Lexus egy kivételesen pompázatos kivitelű luxuskupéval és közel félmillió dollár összértékű jótékonysági támogatással kíséri el a világ egyik legsikeresebb énekesnőjét rég várt világturnéján.

Beyonce 2023-as Reneissance világturnéja kétségtelenül az év popzenei eseménye; az énekesnő öt hónap alatt ötvenhat koncertet ad Európában és Észak-Amerikában. A lemezbemutató turnén a Lexust érte a megtiszteltetés, hogy exkluzív autóipari partnerként járuljon hozzá annak a programsorozatnak a megvalósulásához, amelyre 2016 óta várnak az énekesnő rajongói.

Köztudomású, hogy Beyonce immár több mint húsz éve karol fel jótékony célokat az Egyesült Államokban és világszerte, olykor pénzadományokkal, máskor dalaival segítve nemes ügyeket, rászorulókat, bajbajutottakat. 2000 óta rendszeresen segíti a kisebbségi tulajdonú családi vállalkozásokat, és ezt a programot most a Reneissance turné állomásaira is kiterjesztette: minden városban, ahol fellép, támogatást biztosít arra rászoruló mikrovállalkozásoknak. Ebben a küldetésében a Lexus is az énekesnő mellé áll, és összesen közel félmillió dollár értékben támogatja az ügyet Beyonce 2013-ban létrehozott BeyGOOD Foundation alapítványán keresztül.

Nem ez az egyetlen különleges kezdeményezés, amellyel a Lexus emlékezetessé teszi Beyonce turnéját: az autógyártó egy teljességgel egyedi kivitelű LC 500 túrakupét épített, amelynek pompázatos megjelenése felveszi a versenyt Beyonce színpadi jelmezeinek csillogásával.

Az autó karosszériáját krómfólia borítja, a külső visszapillantó tükrökön pedig drágakövek ragyognak, éppúgy, mint a fényszóróházakban, a kerekek középrészén, valamint a rendszámtáblakereten. Az autó elkíséri Beyoncét az október elejéig tartó turné állomásain, arról viszont egyelőre nincs információ, hogy később mi lesz a sorsa – a legvalószínűbb, hogy jótékony célra elárverezik, további segítséget biztosítva Beyonce alapítványának.

Ha így történik, nem ez lesz az első olyan Lexus LC, amelyet jótékony célra bocsátanak árverésre. Három évvel ezelőtt több mint kétmillió dollárt fizettek a vászontetős LC Convertible legelső példányáért. A befolyt összeget az autógyártó két alapítványnak ajánlotta fel, így egy-egymillió dollárral támogatva a veteránok társadalmi beilleszkedését, illetve a hátrányos helyzetű gyermekek oktatásának ügyét.

Fotők: Lexus