A Lexus idén is megtréfálta amerikai ügyfeleit
A világ vezető környezetbarát hibrid elektromos prémium autógyártójaként ismert Lexus április 1.-én, azaz ’Bolondok napján’ hagyományosan szereti megviccelni a nagyközönséget. Tavaly ezen a napon a japán luxusmárka az emlékezetes Sávtakarító rendszerről (amellyel az előttünk haladó lassú jármű egy gombnyomással, biztonságosan átsorolható a külső sávba) szóló sajtóközleménnyel járatta a bolondját az autózás kedvelőivel, de idén április 1.-én sem maradt adós egy jópofa ugratással Amerikában: ezúttal az autó tökéletes testre szabásának módszerét, a „DNS-alapú Kiválasztást” harangozták be egy elképesztően vicces videóval, és az alábbi sajtóközleménnyel. Kíváncsiak volnánk, vajon hányan hívták fel Lexus márkakereskedőjüket a szolgáltatásról érdeklődve, mielőtt leesett volna nekik a turpisság…
Alább tehát az amerikai sajtóközlemény szövege olvasható, a videó pedig ezen a linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=fuDYKljzcZE&feature=youtu.be