A Lexus márkakereskedések Angliában is a legjobbak
A leginnovatívabb és legzöldebb autógyártónak tartott, világelső Toyota prémium márkája, a világ vezető hibrid luxusmárkájaként ismert Lexus neve történetének 27 éves fennállása alatt összeforrott a legendás megbízhatósággal, és az ügyfelek kiszolgálásának egyedülállóan magas, prémium színvonalával. Mindezt visszaigazolta a neves brit Auto Express magazin Drive Power elnevezésű felmérésének eredménye, amely szerint a brit autósok ezrei egyértelműen a Lexus-márkakereskedésekben folyó munkát értékelték a legtöbbre a saját tapasztalataik alapján.
A piac legszélesebb környezetbarát hibrid modellportfóliója, és modelljeinek elképesztően látványos, futurisztikus dizájnja révén hazánkban is hónapról hónapra értékesítési rekordokat döntögető japán luxus márka, a Lexus, világszerte több környezetbarát hibrid modellt értékesített, mint valamennyi prémium versenytársa együttvéve. Ebben nem kis szerepe van a japán prémium márka autóira jellemző letisztult dizájnjának, kézműves kidolgozottságának és a forradalmi, jövőbemutató technológiáknak, legalább ilyen fontos ugyanakkor az ügyfelek szemében a Lexusra jellemző ügyfélközpontúság, és az ügyfélkiszolgálás az iparágban egyedülállóan magas szintje. Ez derül ki a brit Auto Express magazin Driver Power című felméréséből, amelynek eredménye szerint az ügyfelek legmagasabb szintű kiszolgálása mindig is prioritás volt a Lexus számára, és a márka teljesítménye továbbra is a legjobbnak számít az autóiparban.
A Lexus által a felmérés során elért 90,66 százalékos összesített pontszám világosan mutatja, hogy a japán vendégszeretet legszebb hagyományait meghonosító Omotenashi szemlélet hogyan hat ki a márka minden tevékenységére. Az Omotenashi ölt testet abban, ahogyan a Lexus olyan autókat tervez, amelyek nemcsak megóvják utasaikat, hanem még azelőtt felismerik és teljesítik kívánságaikat, hogy azok egyáltalán megfogalmazódnának; és abban is, hogy a márka barátságos, professzionális és udvarias kiszolgálásban részesíti minden ügyfelét. Mindezek eredményeképpen a Lexus idén háromszoros Driver Power győzelmet aratott, elnyerve a „legjobb autógyártó” és a „legjobb prémium SUV” címeket is; ez utóbbit az RX 450h szerezte meg.
A Driver Power felmérésen az Auto Express olvasói olyan szempontok alapján értékelték az általuk látogatott márkakereskedéseket s márkaszervizeket, mint a gyors rendelkezésre állás, a csereautó biztosítása, a személyzet udvarias viselkedése, az elvégzett munka minősége és gyorsasága, az egyértelmű kommunikáció vagy az ár-érték arány.
A Lexus remek pontszámokat szerzett a felmérésen, amit a magazin így összegzett: „messze a legtisztább és legkényelmesebb” létesítmények, ahol olyan szerelők dolgoznak, akik „egyértelműen a legjobbak a szakmájukban”. A Lexus mind a színvonal, mind a hatékonyság tekintetében a legjobb márkának bizonyult a szerviz, a karbantartás és a javítás területén.
A Stockport városában élő Lexus IS-tulajdonos, Angela Philips véleménye jól példázza a felmérés tapasztalatait; a hölgy azt nyilatkozta az Auto Express munkatársának, hogy „semmi sem jelent problémát” a Lexus Chester csapata számára. „Amint belépek az ajtón, felismernek, és máris pontosan tudják, miért jöttem.”
„A Driver Power felmérésen elért eredmény hatalmas elismerés mindazok számára, akik brit márkakereskedéseinkben dolgoznak. Köszönet illeti őket kemény munkájukért és elkötelezettségükért, aminek révén teljesíthetjük ígéretünket, és valóban a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújthatjuk ügyfeleinknek. Ugyanakkor folyamatosan arra törekszünk, hogy még magasabbra tegyük a lécet, túlhaladva ügyfeleink minden elvárását, és új szintet honosítva meg az egész autóiparban.” – fogalmaz Ewan Shepherd, a Lexus Nagy-Britanniaért felelős igazgatója.